حاشیه‌های دیدار تیم پیکان و نفت طلاییه؛

جادوگر و آقا معلم عکس یادگاری گرفتند/ بختیار رحمانی نشین شد

تیم‌های فوتبال پیکان و نفت طلاییه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند.

 جادوگر و آقا معلم عکس یادگاری گرفتند/ بختیار رحمانی نشین شدبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پیکان و نفت طلاییه از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفته اند.

حاشیه‌های این دیدار به شرح زیر است:

پیش از شروع مسابقه سرمربیان ۲ تیم برای خوش و بش به سمت یکدیگر رفتند و به درخواست عکاسان کنار هم ایستادند و عکسی را به یادگار گرفتند.

به مناسبت هفته دفاع مقدس و ماه محرم بازیکنان ۲ تیم با بنر‌هایی با این مضمون وارد زمین شدند.

در برگه ارائه شده از سوی سازمان لیگ نام آنالیزور تیم نفت طلاییه به عنوان مدیر این تیم ثبت شده است.

علی حمودی و علی زینالی از تیم نفت طلاییه به سمت مجید جلالی رفتند و با او خوش و بش کردند. از تیم پیکان هم امیر حسین صادقی و علی حمودی به سمت علی کریمی رفتند.

هواداران حاضر در ورزشگاه که تعدادشان کم است پیش از سوت داور شروع به تشویق کردن علی کریمی کردند.

محمود شیعی، حمیدرضا جهانیان، رحمان احمدی، کنت، سعید عزیزیان به همراه پدر و برادر سینا خادم پور جزو افراد حاضر در جایگاه ویژه هستند.

کنت بازیکن نیجریه‌ای تیم پیکان برای دومین بازی متوالی به دلیل صادر نشدن مجوز بازی اش نتوانست شاگردان جلالی را همراهی کند.

امیر حسین صادقی که در بازی قبلی تیم پیکان با پرسپولیس غایب بود در این دیدار در فهرست ۱۸ نفره قرار دارد، اما جلالی ترجیح داد از او به عنوان بازیکن ثابت استفاده نکند.

نزدیک به ۲۰۰ هوادار برای دیدن این مسابقه در ورزشگاه حاضر هستند.

در دقیقه ۳ مسابقه ضربه‌ای کاشته نصیب تیم پیکان شد که مرتضی آقاخان پشت ضربه قرار گرفت آن را تبدیل به گل کرد. پس از این گل به سمت علی کریمی رفت و او را در آغوش گرفت.

از شروع مسابقه علیرضا امامی فر در کنار خط نکات فنی را به بازیکنان تیم نفت طلاییه گوشزد می‌کند. بر عکس کریمی، جلالی از ابتدا نظاره گر بازی است.

بختیار رحمانی که در بازی قبلی پیکان مقابل پرسپولیس نسبت به تعویضش معترض بود و حتی مصاحبه‌هایی را هم علیه کادر فنی این تیم انجام داده بود در این بازی از روی نیمکت ذخیره‌ها تماشاگر بازی است.

پس از گل نخست تیم پیکان بهنام مدیر رسانه‌ای تیم پیکان به سمت یکی از مربیان تیمش رفت و صحبت‌هایی را از روی نیمکت به او منتقل کرد.

در دقیقه ۳۱ ارسال بازیکنان تیم پیکان به عمق خط دفاعی نفت طلاییه با خطای سینا خادم پور همراه شد که آقاخان پشت این ضربه قرار گرفت و آن را تبدیل به گل دوم تیمش کرد.

دقیقه ۳۷ هواداران خشمگین تیم نفت طلاییه شروع به فحاشی به مجید جلالی کردند و همین امر سبب شد تا درگیری مختصری بین هواداران ۲ تیم به وجود بیاید که با وساطت ماموران حاضر در ورزشگاه ختم به خیر شد.

بیرانوند پس از ورود به ورزشگاه کنار یکی از هواداران ایستاد و عکسی را به یادگار با او انداخت.

اکبر محمدی مربی تیم سیاه جامگان هم یکی از افراد حاضر در جایگاه vip ورزشگاه است.

دقیقه ۵۳ محسن بنگر در داخل محوطه جریمه بازی را شروع کرد، اما ضربه او آرام بود و توپ به بازیکنان پیکان رسید و آن‌ها هم دروازه فراهانی را باز کردند، اما داور بازی گل پیکان را مردود اعلام کرد.

دقیقه ۵۹ هواداران تیم پیکان مرتضی آقاخان را با لقب رونالدو تشویق کردند.

پس از ورود بیرانوند به جایگاه ویژه بیشتر هواداران برای گرفتن عکس سلفی به سمت او رفتند و همین موضوع باعث شد تا ماموران حاضر در ورزشگاه محل نشستن او را تغییر دهند.

در چندین صحنه پیام نیازمند از سوی هواداران پیکان با لقب عابدزاده مورد تشویق قرار گرفت.

دقیقه ۶۹ تیم پیکان ۲ تعویض انجام داد بدین صورت که ابوالفضل رزاق پور و بختیار رحمانی وارد زمین شدند؛ آرمان قاسمی و امیر حسین کریمی از زمین بازی خارج شدند.

دقیقه ۷۱ میلاد سوری به جای میلاد احمدی برای نفت طلاییه وارد زمین شد.

دقیقه ۷۵ نفوذ امیر روستایی می‌توانست گل سوم پیکان را به همراه داشته باشد، اما ارسال نه چندان مناسب او با واکنش فراهانی دور شد.

تماشاگران تیم پیکان در چند صحنه ماموران نیروی انتظامی را تشویق کردند.

دقیقه ۸۶ عیسی آل کثیر از بازی بیرون رفت و امین منوچهری به زمین آمد.

لیدر‌های تیم پیکان به شدت از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفتند.

بختیار رحمانی در چند صحنه از سوی هواداران پیکان تشویق شد.

هواداران تیم پیکان در دقایق پایانی با تشویق ایسلندی جو خاصی را در ورزشگاه ایجاد کردند.

این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان جلالی پایان یافت.

انتهای پیام/

حاشیه‌های دیدار تیم پیکان و نفت طلاییه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار