رجبى: منصوریان رکورد‌های جدیدی را ثبت کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: منصوریان کارى با استقلال کرد که این تیم قعر نشین جدول لیگ شود.

رجبى: منصوریان قعر نشینى و باخت ٦ تایى را در رکورد‌ها ثبت کردرضا رجبى در گفتگو با  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره وضعیت استقلال گفت: واقعا نمى دانم برخى از آقایان که فقط قلدرى مى کردند اکنون شرم نمى کنند که این تیم را در ته جدول قرار داده اند. هواداران استقلال تا چه زمانى باید تحقیر شوند.

او ادامه داد: موقعى هست که اعلام مى کنیم یک تیم با شرایط بد شانسى و خوب بازى کردن ته جدول است، اما این آقایان با دروغ گویى در برنامه نود و حاشیه استقلال را قعر نشین کردند.

 مربى سابق تیم فوتبال استقلال افزود: در ١٤ ماه گذشته هر بار نکته هایى را به منصوریان گوشزد کردم،اما  این آقایان به هیچ عنوان پیشکسوتان را قبول نداشتند. موقعى که مصاحبه اى را انجام دادم درست چند روز بعد چینى در مصاحبه اى گفت رجبى کجاى دنیاى فوتبال بوده است. به هر ترتیب خدا جاى حق نشسته است و اکنون بهتر است منصوریان با خیال راحت به رستوران هایش برسد.

او ادامه داد: منصوریان کارى با استقلال کرد که این تیم قعر نشین جدول شود و آن باخت افتضاح ٦ تایى را مقابل العین رقم زد. تمام رکوردهاى استقلال را کادر فنى نابود کرد. در نود هم شو اجرا کردند و واقعا از صحبت هاى زمانى احساس خوبى کردم و ثابت شد حرف هاى او درست از آب درآمد. قراب از دوستان خوبم است، اما او یکى به نعل مى زند یکى به میخ. از قراب توقع داریم رفتار بهترى داشته باشد.

 پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حضور مک درموت به عنوان سرمربى گفت: مک درموت بهتر است برود خانه اش چرا که او اصلا بدنسازى هم بلد نیست چه برسد به سرمربیگرى.

رجبى در مورد حضور فاتح تریم در استقلال بیان کرد: فاتح تریم مربى بزرگى است، اما بهتر است در این برهه زمان کمیته فنى تشکیل شود تا فعلا یک مربى ایرانى در راس کار قرار بگیرد تا سر فرصت مربى خارجى به تیم اضافه شود چرا که مربى خارجى تا با شرایط تیم آشنا شود حداقل ٤ ماه زمان مى برد. مربى خوب پیدا کردن زمان مى خواهد. اگر همانند پرسپولیس بخواهیم بدون مطالعه مربى بیاوریم باید هم مبلغ هنگفت دهیم و هم آبرو. یک مربى همانند برانکو بیاورند.

 پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: مدیر عامل باید تغییر کند چرا که جامعه فوتبال دیگر حرف افتخارى را قبول نمى کند. فتح اله زاده بهترین گزینه مدیر عاملى استقلال  است .

انتهای پیام/

اظهارت پیشکسوت استقلال در مورد منصوریان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار