رژه نیروهای مسلح در یاسوج

رژه باشکوه نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ نیروهای مسلح اعم از سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و نیروهای خودجوش مردمی در این آیین باشکوه با انجام رژه مقتدرانه، بخشی از توانمندی و اقتدار نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.


بنا به این گزارش اسب سواران و پیاده نظام بسیج مسلح به تفنگ برنو و ملبس به لباس عشایر نیز جلوه خاصی را به رژه امروز در یاسوج بخشیدند، همچنین برخی از ادوات جنگی و نظامی متعلق به تیپ مستقل 48 فتح استان از جمله موشک شهاب سه در این آیین به نمایش گذاشته شد.


نیروهای مسلح شرکت کننده در رژه 31 شهریور در یاسوج ضمن بیعت مجدد با فرمانده معظم کل قوا و آرمان های والای شهدا و امام خمینی (ره)، انزجار شدید خود را نسبت به استکبار جهانی و رژیم غاصب و جعلی صهیونیسم،آمریکا و همپیمانانش اعلام کردند.


معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) کشور در مراسم رژه نیروهای مسلح در یاسوج با بیان اینکه امنیت و آرامش مثال زدنی ایران اسلامی در شرایط امروز منطقه که دچار جنگ و نا امنی است مرهون خون پاک شهدای مدافع حرم است گفت: چنانچه دفاع نیروهای نظامی ایران از کیان اسلام در عراق و سوریه نبود هم اینک امنیت پایدار و آرامش نیز در کشور وجود نداشت و تروریست‌های تکفیری اقدام به انفجار و ایجاد نا امنی در ایران می‌کردند.


سردار محمدجعفر اسدی افزود: اقتدار و استحکام فعلی نظام مقدس جمهوری اسلامی به لطف الهی و به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های مثال زدنی رزمندگان در دوران دفاع مقدس به دست آمده و اکنون نیز هیچ قدرتی فکر تجاوز به ایران را به ذهن خود راه نمی‌دهد.


وی گفت: امروزه نیز این مردم و خانواده شهدا و ایثارگران هستند که سایه جنگ دشمنان قسم خورده و گروهک‌های تروریستی را از سر کشور برداشته‌اند.


سردار اسدی دفاع مقدس را آیینه تمام نمای آحاد ملت ایران برای دفاع از کیان کشور دانست و افزود: قشرهای مختلف ملت ایران در دوران دفاع مقدس به صحنه آمده و با تمامی وجود در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی استقامت کردند.


وی با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم ادامه داد: روحیه شهادت طلبی ملت ایران و ایستادگی جانانه آنان در دوران دفاع مقدس برگرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی (ع) است.


فرمانده سپاه فتح استان نیز گفت: مردم این استان در دوران دفاع مقدس با رشادت‌های مثال زدنی وفاداری خود به نظام و انقلاب را به اثبات رسانده اند.


سردار یدالله بوعلی با اشاره به اینکه دفاع مقدس جنگ حق و باطل بود افزود: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد اکنون نیز به کوری چشم دشمنان در راه دفاع از ارزش‌های ناب نظام و انقلاب استوار و ثابت قدم هستند.


جمعی از مسئولان، مقامات اجرای، فرماندهان نظامی و انتظامی کهگیلویه وبویراحمد در این آیین که در بلوار عدل یاسوج برگزار شد ضمن ادای احترام به تمثال شهدا ، از مقابل جایگاه نیز سان دیدند.


گفتنی است نظیر چنین نمایش مقتدرانه ای در سایر مراکز و بخش های شهرستان ها از جمله کهگیلویه، باشت، چرام، لنده و بهمئی نیز برگزار شد.


رژه نیروهای مسلح در برخی از شهرهای گرمسیری استان عصر امروز برگزار می شود.

انتهای پیام/د

رژه نیروی های مسلح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.