هزار و ۶۴۷ دانش آموز جدید الورود درکهگیلویه

امسال هزار و ۶۴۷ دانش آموز جدید الورود وراد مدارس کهگیلویه می‌شوند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه هزار و 647 دانش آموز جدید الورود در کهگیلویه این شهرستان گفت: رسالت آموزش و پرورش، توان بخشیدن به فرد فرد انسان‌ها در جهت توسعه کامل استعدادهای خود و نیز شناخت توانمندی‌های خلاق خود است.


لطف الله فروزان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و رفت و آمد حدود 19 هزار دانش آموز در سطح شهرستان خواستار نصب سرعت گیرها در نقاط پرتردد و خط کشی‌ ویژه عابر پیاده در جلوی مدارس شد.


وی افزود: امسال یک هزار و 674 دانش آموز جدیدالورود به مدارس شهرستان کهگیلویه اضافه می شوند.


سید شرمت الله حسینی پرور بخشدار مرکزی شهرستان هم گفت: وظیفه داریم شرایط مناسبی را فراهم کنیم تا دانش آموزان از آغاز فصل علم و دانش بهره کافی را ببرند.


وی افزود: بازگشایی مدارس به عنوان یک موضوع مهم باید فضای نشاط، طراوت و پویایی برای دانش آموزان که آینده سازان این مرز و بوم هستند را فراهم کند.


حسینی پرور گفت: باید بر سرویس مدارس نظارت مستمر صورت گیرد و نرخ سرویس مدارس در شرکت‌های حمل و نقل به گونه ای تعیین شود که به خانواده ها خصوصا اقشار کم درآمد آسیبی وارد نشود.


حجت الاسلام حسینی امام جمعه دهدشت نیز با اشاره به تقارن مناسبت‌های بازگشایی مدارس،‌ هفته دفاع مقدس و ماه محرم،گفت: مراسم بازگشایی مدارس باید متناسب با ایام ماه محرم انجام شود.


وی افزود: همزمانی هفته دفاع‌مقدس و بازگشایی مدارس فرصت مناسبی است تا سنگرهای علم و عمل زمینه پیشرفت همه جانبه نظام اسلامی را رقم بزنند.

انتهای پیام/د

دانش آموزان جدیدالورود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.