شیعی: جلالی پاسخ اعتماد به جوانان را گرفت/منشا از پیکان طلب ندارد

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: مجید جلالی در بازی با پرسپولیس و نفت به بازیکنان جوان اعتماد کرد و نتیجه خوب آن را هم گرفت.

شیعی: جلالی پاسخ اعتماد به جوانان را گرفت/منشا از پیکان طلب نداردمحمود شیعی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد پیروزی پیکان برابر نفت طلاییه اظهار داشت: پس از بازی حساس و نفسگیر مقابل پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را آماده کردیم تا در دیدار با نفت طلاییه مشکلی نداشته باشند و با اینکه امروز گل زودهنگامی را دریافت کردیم دچار افت روحی نشدیم و توانستیم با درخشش بازیکنان گل خورده را جبران کنیم، امیدوارم روند خوب تیم ما همچنان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اعتماد مجید جلالی به بازیکنان جوان گفت: اعتماد به جوانان همیشه ثمربخش بوده است، به طور مثال سرمربی تیم ما در بازی با پرسپولیس و همینطور بازی امروز مقابل نفت به بازیکنان جوان اعتماد کرد و نتیجه خوب آن را همه دیدند، بسیار خوشحالم که تدابیر جلالی جواب داده است.

شیعی همچنین در مورد جذب سه بازیکن خارجی پیکان عنوان کرد: ما امسال سه بازیکن خارجی جذب کرده ایم، دو بازیکن اهل نیجریه و یک بازیکن اهل سنگال، بازیکنان خوبی هستند و امیدارم به زودی به شرایط ایده‌آل بازگردند.

مدیرعامل باشگاه پیکان درمورد آخرین وضعیت گادوین منشا گفت: منشا هیچ طلبی از پیکان ندارد و به دلیل بازی‌های فصل گذشته اش بیش از حق و حقوقش هم به او پول دادیم. بعید می‌دانم این بازیکن در مورد حقوقش مصاحبه کرده باشد زیرا ما به صورت کامل با منشا تسویه حساب کرده‌ایم.

انتهای پیام/

واکنش مدیرعامل پیکان به پیروزی برابر نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار