دایی: عملکرد داور، شاهکار بود

سرمربی تیم سایپا گفت: داوری در بازی امشب شاهکار بود و به دلیل اشتباه او ما به رده هشتم سقوط کردیم.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی دایی سرمربی تیم سایپا  پس از تساوی برابر  پارس جنوبی گفت: نیمه اول بازی متعادل‌تر بود و هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که تبدیل به گل نشد. نیمه دوم بازی دست ما بود و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. 

او ادامه داد: موقعیت‌های زیادی به ویژه پس از تعویض‌ها روی دروازه حریف ایجاد کردیم. ما تا حدی می‌توانستیم جلو بیاییم. امسال نمی‌خواستم به هیچ عنوان از داوری حرف بزنم. داور همه چیز را به هم ریخته بود، این نتیجه باعث شد ما از رده چهارم جدول به رده هفتم یا هشتم جدول سقوط کنیم. نمی‌دانم چه کسی باید جوابگو باشد و چه کسی باید رسیدگی کند.

دایی تصریح کرد: مقابل اکسین روی بازیکن من پنالتی نگرفتند و همان توپ وارد دروازه  شد. مقابل پدیده یک پنالتی الکی روند بازی را عوض کرد. امروز هم که شاهکار بود و دست‌شان درد نکند. این را به وجدان‌های بیدار که هیچوقت نمی‌خوابد می‌گویم. بازیکن ما توپ را زد.

سرمربی تیم سایپا گفت: نمی‌دانم داور زاویه دید داشت یا نه، اما زاویه دید من خیلی خوب بود. شما باید مسیر توپ را ببینید. نمی‌دانم زرگر امشب چطور می‌خواهد بخوابد. توپ داشت بیرون می‌رفت و به سمت دروازه ما حرکت نمی‌کرد، با این شرایط چطور بازیکن ما مرتکب خطای پنالتی شده است. اگر این‌طور باشد در هر مسابقه باید 10 تا 12 گل به ثمر برسد. من صحنه را دیدم. علیاری فقط توپ را زد. داور با چه استدلالی این را پنالتی گرفته است. داور همه چیز ما را خراب کرد. بعضی از آقایان فکر می‌کنند حق آنها را خوردند و نباید در ایران قضاوت کنند. 

دایی درباره این که آیا از داوری شکایت خواهد داشت یا خیر گفت: نمی‌دانم. مدیر باشگاه باید نسبت به این بازی و هم بازی‌های قبل اقدام کند. لال شدیم و ساکت ماندیم. من درخصوص بازی با پدیده حرفی نزدم. تا چه زمانی چیزی نگویم. در سه مسابقه سر ما را بریدند و این به آدم فشار وارد می‌کند.

 

انتهای پیام/

اظهارات دایی بعد از بازی  با پارس جنوبی جم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار