اظهارات ضد و نقیض پرسپولیسی‌ها در مورد محرومیت طارمی

مسئولان باشگاه پرسپولیس اظهارات ضد و نقیضی در مورد محرومیت طارمی مطرح می‌کنند.

اظهارات ضد و نقیص پرسپولیسی‌ها در مورد محرومیت طارمیبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس و وکیل طارمی محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات و محکومیت مهدی طارمی به علت شکایت ریز اسپور ترکیه را تکذیب کردند، اما یکی از اعضای فدراسیون فوتبال این موضوع را تایید کرده است.

علی اکبر طاهری مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که نامه محرومیت به دست باشگاه نرسیده است، اما در تماس هایی که با فدراسیون فوتبال برقرار شده خبرهایی در این مورد به دست ما رسیده است.

به هر حال طبق اعلام مدیرعامل پرسپولیس قرار است جلسه ای فوری با تاج و همکارانش در فدراسیون فوتبال برگزار شود تا از حقوق باشگاه دفاع شود. همچنین باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که پیش بینی چنین شرایطی را کرده است و راهکارهایی برای این موضوع در نظر گرفته است.

پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس درباره وضعیت طارمی گفت: این بازیکن همراه با سایر اعضای تیم به دبی می رود و این طور نیست که خیلی زود از حضور در این بازی ها محروم شود چرا که روند این رای همانند آرای انضباطی امکان دفاع را به ما خواهد داد و می توانیم به دادگاه تجدید نظر و یا به دادگاه CAS اعتراض کنیم.

عبدالصمد ابراهیمی وکیل طارمی درباره این مطلب گفت: اطلاعات من در حد تایید فدراسیون فوتبال و باشگاه است و به مفاد رای دسترسی ندارم و باید رای را ببینم تا اظهار نظر کنم.

او بیان کرد: در مجموع چنین آرایی در زمان ابلاغ لازم الاجرا است و برای توقف اجرای رای باید از دادگاه CAS دستور موقت گرفت که چند روزی زمان بر است. تعطیلی شنبه و یکشنبه اروپا هم باید مدنظر قرار داد.

انتهای پیام/

محکومیت طارمی قطعی است؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۶
بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۶
بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۶
بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۶
بهتر
آخرین اخبار