ثبت نام سه هزار و 350 شیرخوار در همایش کرمان

عضو شورای برنامه ریزی آیین شیرخوارگان حسینی در استان کرمان گفت: سه هزار و 350 کودک زیر 2 سال به عنوان سربازان کوچک صاحب الزمان (عج) در همایش شیرخوارگان حسینی کرمان ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد طالبی زاده گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی یکی از برنامه هایی است که توسط مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) به صورت همزمان در بیش از پنج هزار نقطه از پنج قاره جهان در نخستین جمعه ماه محرم برگزار می شود.
وی با اعلام اینکه آیین شیرخوارگان حسینی در بسیاری از مساجد، تکایا، حسینیه ها و حتی برخی منازل این استان برگزار می شود، افزود: این مراسم در کرمان به صورت محوری در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر کرمان برگزار می شود.

 طالبی زاده تصریح کرد: نام نویسی از شیرخوارگان حسینی در استان کرمان از 2 ماه قبل آغاز شده است و در این راستا سه هزار و 350 کودک زیر 2 سال به عنوان سربازان کوچک صاحب الزمان (عج) ثبت نام کرده اند که 38 نفر آنها زرتشتی و اهل تسنن هستند.

وی بیان داشت: لباس های متحد الشکلی در کارگاه دوخت مسجد صاحب الزمان (عج )دوخته و امروز به شیرخوارگان حسینی (ع) تحویل شده است.
طالبی زاده یادآور شد: حدود هفت هزار و 250 دست لباس شیرخوارگان حسینی نیز به شهرستان های استان کرمان ارسال شده است.
انتهای پیام/ب


ثبت نام سه هزار و 350 شیرخوار به عنوان سربازان کوچک صاحب الزمان در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار