آقاخان: داور پنالتی مسلم پیکان را نگرفت /برای جادوگر آسیا آرزوی موفقیت دارم

مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: در بازی مقابل نفت طلاییه داور یک پنالتی صددرصد را به سود تیم ما اعلام نکرد.

آقاخان: داور پنالتی مسلم پیکان را نگرفت/برای جادوگر آسیا آرزوی موفقیت دارممرتضی آقاخان در گفتگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد پیروزی پیکان مقابل نفت طلاییه اظهار داشت: به لطف خدا و تلاش و همت بازیکنان توانستیم به خوبی دستورات کادرفنی را در زمین پیاده کنیم و مقابل نفت به برتری دست یابیم. البته می توانستیم گل های بیشتری را نیز وارد دروازه حریف کنیم اما با بی دقتی فرصت ها را از دست دادیم.

وی در خصوص خطای مشکوک دقایق پایانی این دیدار گفت: خطایی که روی من رخ داد صد در صد پنالتی بود و همه متوجه شدند اما داور بازی به من اخطار داد، آن خطا مطمئنا پنالتی بود.

آقاخان با آرزوی موفقیت برای علی کریمی عنوان کرد: من امیدوارم تیم جادوگر آسیا بتواند به روزهای خوبش بازگردد و از صمیم قلب برای تیم نفت و علی کریمی آرزوی موفقیت دارم.

وی در پایان گفت: از کادر فنی تیم پیکان بسیار تشکر می‌کنم که پست مرا تغییر دادند زیرا من در پست جدیدم بسیار بهتر و راحت تر بازی می کنم. خدا را شکر می کنم که می توانم در پست های مختلف برای تیمم بازی کنم. فکر می کنم بازیکنان خارجی تیم ما در هفته های آینده با سایر بازیکنان هماهنگ می شوند.

انتهای پیام/

اظهارات آقاخان پس از دیدار با نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار