توفیقى: رقم اعلام شده در مورد قرارداد فاتح تریم شایعه است

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد وضعیت این تیم توضیحاتی را ارئه کرد.

توفیقى: رقم اعلام شده در مورد قرارداد فاتح تریم شایعه استبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پندار توفیقى درباره وضعیت استقلال گفت: از طرف باشگاه استقلال بابت نتایج ضعیف عذرخواهى می کنم. استقلال جایگاهش اینجا نیست و در طول فصل تغییرات زیادى را نظاره گر خواهیم بود.

او ادامه داد: باشگاه استقلال این پتانسیل را دارد که با بازیکنان خوبى که جذب کرده بتواند بهترین نتایج را رقم بزند.

توفیقى افزود: منصوریان فرزند و ثمره استقلال است و او زحمات زیادی کشیده و روزی هم که از فوتبال خداحافظی کرد در استادیوم آزادی برای او سنگ تمام گذاشتند. هیچ وقت دوست نداشتیم منصوریان از استقلال جدا شود، اما به هر حال این اتفاق افتاد.

او افزود: با توجه به نشستى که منصوریان با مدیران داشت در نهایت توافق شده بود که اگر نتایج خوبی حاصل نشود این تصمیم گرفته شود و در نهایت منصوریان پس از بازى با ذوب آهن تصمیم گرفت استعفاء دهد.

معاون باشگاه استقلال گفت: مک درموت به عنوان سرمربى موقت تیم را تمرین مى دهد، اما با توجه به محرومیت وی در دیدار با سپیدرود عبداللهى و مصطفوى روى تیمکت حضور دارند و با توجه به نشستى که فردا برگزار مى شود درباره نیمکت تصمیم گرفته مى شود و کما اینکه گزینه هایى در هیئت مدیره در حال بررسى است و امیدوارم بهترین گزینه انتخاب مى شود.

توفیقى بیان کرد: آنچه که مسلم است و با توجه به آخرین صحبت هایى که با اعضاى هیئت مدیره انجام دادم، گزینه مد نظر براى هیئت مدیره گزینه خارجى روزمه دار و درجه یک بین المللى  است.

او عنوان کرد: در مورد فاتح تریم، افتخارى به طور رسمى اعلام کرد و مذاکرات شروع شده، اما هنوز به نتیجه نرسیده و طبیعتا گزینه هاى دیگر هم در صورت تایید هیئت مدیره مذاکره با آن‌ها شروع مى شود.

او درباره مذاکره با حسین فرکی بیان کرد: گزینه‌های متعددی که برای سرمربیگری استقلال مطرح شده، هیچ کدام شکل رسمی به خود نگرفته اند. ما به غیر از فاتح تریم که نامش رسما از طریق باشگاه اعلام شد، با هیچ گزینه دیگری مذاکره نکردیم.

معاون باشگاه استقلال درباره رقم نجومی فاتح تریم گفت: ما مربی را باید بیاوریم که شرایط باشگاه‌های ایرانی را هم درک کنند. اعداد و ارقامی که درباره درخواست فاتح تریم از استقلال مطرح می‌شود، درست نیست و من خواهشم این است که هواداران به این رقم‌ها توجه نکنند.

توفیقی ادامه داد: قرارشد تا صحبت اولیه‌ای با فاتح تریم شود. اگر شرایط به گونه ای بود که امکان حضورش در ایران وجود داشت، افتخاری به همراه یکی از اعضای هیات مدیره سریعا به ترکیه سفر می کنند. با این حال هنوز به جمع بندی نهایی نرسیدیم. ممکن است تا فردا قبل از پایان وقت اداری برای باشگاه و کمیته فنی و هیئت مدیره همه چیز مشخص شود.

وی همچنین گفت: اینکه ما می‌گوییم بهینه‌ترین گزینه را به ایران می‌آوریم، یعنی الزاما مربی ارزان‌تر نیست. بهینه یعنی مربی که قیمت مناسبی داشته باشد و شرایط حال حاضر استقلال مثل زمین تمرین و امکاناتی که داریم، را بشناسد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره توافق با والتر زنگا به دلیل رابطه اش با مک درموت تاکید کرد: درخصوص زنگا یا اسامی دیگری که اینطور مطرح می‌شود، به جرات می‌گویم که تا این لحظه هیچ مذاکره‌ای به هیچ عنوان با هیچ شخصی انجام نشده است. تنها کسی که مذاکرات رسمی صورت گرفته، تریم است. اما درباره سایر اسامی شما همه را شایعات و بازارگرمی بدانید.

توفیقى درباره وضعیت رحمتى و جبارى گفت: رحمتى و جبارى داشته هاى استقلال هستند و جزو ١٨ نفر تیم حضور دارند. این ٢ بازیکنان بزرگى هستند و زحمت هاى زیادى کشیدند و به تمرینات باز مى گردند. طبق صحبتى که منصوریان و افتخارى داشتند در سایت رسمى باشگاه اعلام شد که آن‌ها به تمرین بازگردند. جبارى به تمرین رفت و تنها یک مصدومیت جزیى داشت و رحمتى هم به دلیل بیمارى پدرش نتوانسته بود بیاید.

معاون ورزشى باشگاه استقلال درباره تغییر در هیئت مدیره بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان به زودى تغییراتى را در هیئت مدیره انجام خواهد داد و امیدوارم حواشى و اختلاف نظر‌ها از بین برود چرا که ما در این میان قربانى بزرگى را به نام منصوریان دادیم.

 

انتهای پیام/

 

اظهارات توفیقی در مورد شرایط حال حاضر باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار