معرفی نفرات برتر دوچرخه سواری بی ام ایکس قم

نفرات برتر مسابقات دوچرخه سواری بی ام ایکس قم در ماده فری استایل مشخص شدند.

معرفی نفرات برتر دوچرخه سواری «بی ام ایکس» قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ مسابقه دوچرخه سواری قهرمانی استان قم در رشته بی ام ایکس و ماده فری استایل به همت هیئت دوچرخه سواری استان قم برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان معرفی شدند.

همچنین در رده سنی بزرگسالان، علی عابدینی از چهره‌های شناخته شده رشته دوچرخه سواری بی ام ایکس و دارای توانایی ویژه در اجرای حرکات نمایشی با دوچرخه تخصصی این رشته، توانست عنوان قهرمانی خود را در این رقابت‌ها تکرار کند.

در این رقابت‌ها که غروب یکشنبه در پیست اسکیت بوستان علوی قم برگزار شد در رده سنی جوانان، احمد هدایتی موفق به کسب مقام نخست شد و امیر علی بنی رضی به مقام دوم رسید و علی کریمی صاحب عنوان سوم این مسابقات شد.

مسابقات و تمرینات ورزشکاران دوچرخه سوار رشته بی ام ایکس همواره در پیست اسکیت بوستان علوی در بلوار غدیر قم برگزار می‌شود.

پس از علی عابدینی، سید محسن سید علیزاده به مقام دوم دست یافت و سید هادی هاشمی سوم شد. این در حالی است که که رشته دوچرخه سواری بی ام ایکس یک رشته المپیکی محسوب می‌شود اما در ایران هنوز در بعد قهرمانی توسعه کافی پیدا نکرده است و ایران هرگز در ادوار المپیک در این رشته نماینده‌ای نداشته است.

انتهای پیام/ح

نفرات برتر دوچرخه سواری «بی ام ایکس» قم مشخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.