تیم بندرانزلی صدر نشین رقابت سامبو و کامبت سامبوی قهرمانی گیلان

تیم بندرانزلی قهرمان نخستین دوره مسابقات سامبو و کامبت سامبوی قهرمانی گیلان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ یونس کاظمی مسئول انجمن سامبوی گیلان گفت : در پایان رقابت های سامبو و کامبت سامبوی قهرمانی گیلان که در 3 رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار شد تیم بندرانزلی قهرمان شد و تیم های خمام و رشت به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی با بیان اینکه سامبو ترکیبی از کشتی و کاراته و کامبت سامبو ترکیبی از کشتی ، جودو و کاراته است افزود : در رقابت های انفرادی سامبوی نوجوانان مانی حسین زاده و مرصاد یوسفی از بندر انزلی ، علیرضا فتح الله زاده از خمام و کامیار قاسمی از رشت به مقام نخست دست یافتند.

مسئول انجمن سامبوی گیلان اعلام کرد: در رقابت های انفرادی کامبت سامبوی نوجوانان میر یزدان عیسی پور از آستارا ، ساسان شافعی و سجاد اسلامی از انزلی در اوزان مختلف اول شدند.

یونس کاظمی افزود : در سامبوی انفرادی رده جوانان مصطفی اسدی از بندر انزلی ، علیرضا قلی پور از آستارا و محمد رضا رحیم زاده از خمام اول شدند.

وی اظهار داشت : در کامبت سامبوی انفرادی جوانان داریوش حسین پور از لاهیجان، علیرضا صبوری و محمد رضا اسدی نژاد از بندر انزلی در مقام نخست را کسب کردند.

مسئول انجمن سامبوی گیلان گفت:در مسابقات انفرادی سامبوی بزرگسالان معین مهردل رخشنده از خمام، ساعد طالب نیا و اکبر اسماعیل زاده از انزلی در اوزان مختلف به مقام نخست رسیدند.

یونس کاظمی افزود : در پیکارهای کامبت سامبوی انفرادی بزرگسالان هم حسین میرزایی از رشت و حسین زحمتکش از آستانه اشرفیه در اوزان مختلف اول شدند.

وی تصریح کرد:در نخستین دوره مسابقات سامبو و کامبت سامبوی قهرمانی گیلان 75 ورزشکار از 6 شهرستان رشت ، لاهیجان، آستانه اشرفیه، بندر انزلی، آستارا و خمام در سالن تختی خمام با هم رقابت کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

پایان رقابت سامبو و کامبت سامبوی گیلان با قهرمانی تیم بندرانزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.