مدیرعامل هلال احمر سیستان و بلوچستان :

توزیع اقلام کمک آموزشی رایگان میان دانش‌آموزان مناطق محروم سیستان وبلوچستان

مدیرعامل هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: اقلام کمک آموزشی رایگان میان دانش‌آموزان مناطق محروم استان توزیع شد.

 توزیع اقلام کمک آموزشی رایگان میان دانش‌آموزان مناطق محروم سیستان وبلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح ارمغان مهر با هدف توزیع لوازم‌التحریر و سایر اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان محروم روستایی استان توسط خیرین و نیروهای داوطلب هلال احمر اجرا شد.


رسول راشکی افزود: «طرح ارمغان مهر» در راستای ارائه خدمات بشر دوستانه به دانش‌آموزان محروم روستایی استان سیستان و بلوچستان در مرحله اول توسط خیرین داوطلب اعزامی از انجمن حامی با مشارکت حوزه معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در شهرستان‌های سراوان و هیرمند اجرا شد.


وی با اشاره به توزیع اقلام در روستاهای محروم منطقه بلوچستان، بیان کرد: در این طرح تعداد 1000 بسته لوازم التحریر و کفش در روستاهای محروم شهرستان سراوان و 400 بسته لوازم التحریر و کفش در محدوده شهرستان هیرمند در مجموع به ارزش 380 میلیون ریال میان دانش‌آموزان محروم روستایی توزیع شد و در حال حاضر این طرح در سراسر دیگر شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.


راشکی به اجرای طرح «کاروان سلامت» توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در منطقه سیستان اشاره کرد و گفت: با حضور کاروان سلامت در هفته گذشته در روستاهای محروم شهرستان زابل، بیش از 350 روستایی از خدمات دریافت دارو و ویزیت رایگان بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/گ

توزیع اقلام کمک آموزشی بین دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار