3 نفر مصدوم در آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک ارم

مدیر روابط عمومی آتش نشانی تبریز گفت: آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک ارم با برجای گذاشتن 3 نفر مصدوم ، پایان یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حسن مطلبی مدیر روابط عمومی آتش نشانی تبریز گفت: حوالی ساعت 19:12 دقیقه مورخه 31-06-96اعلام حریقی در ساختمانی 3 طبقه واقع در شهرک ارم به سامانه 125 گزارش شد که بر اساس این گزارش ستاد فرماندهی سازمان گروه حریق ایستگاه شماره 15 را به فرماندهی کریم پور به محل حادثه اعزام کرد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی تبریز گفت: پس از اطلاع رسانی این حادثه هر چه سریعتر گروه حریق ایستگاه شماره 15 به محل حادثه شتافته و شاهد شعله های مهیب به همراه دود غلیط در محل ساختمان می شود که به دلیل شدت حریق گروه دیگری از آتش نشانان جهت یاری رساندن به محل حادثه اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان به دلیل گستردگی حریق و وجود دود غلیظ در محل،با استفاده از دستگاه های تنفسی و با رعایت تمام جوانب ایمنی به داخل ساختمان نفوذ کرده و مشاهده می کنند حریق در قسمت حیاط منزل مسکونی که به صورت سرپوشیده و به عنوان انباری مورد استفاده قرار گرفته بود رخ داده است.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی افزود: در این آتش سوزی مقادیر زیادی چوب و ام دی اف دچار حریق و خسارات شده بود که توسط آتش نشانان و با تلاش بیش از سه ساعت پایان یافت.

مطلبی خاطرنشان کرد: به دلیل متصاعد شدن دود غلیط در محل 2 نفر خانم از سکنه طبقه بالای محل حریق دچار دودزدگی شده بودند که با تلاش آتش نشان رها سازی شده و جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

همچنین در این حادثه، کریم پور فرمانده حریق به دلیل شدت فعالیت و سقوط ناگهانی پنجره آلومنیومی به روی وی از ناحیه دست و اعضای بدن دچار جراحت شده و روانه بیمارستان شدند و تحت مراقبت قرار گرفتند که امیداواریم چندان جدی نباشد.

 

انتهای پیام/ش

آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک ارم با برجای گذاشتن 3 نفر مصدوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.