به‌مناسبت دومین روز هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه عکس وپوستر«گنج جنگ» درکرمانشاه افتتاح می‌شود/نمایش ۶۰اثر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه از افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر«گنج جنگ» با نمایش ۶۰ اثر طی دومین روز از هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ پاسدار مراعلی محمدی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی طی هفته دفاع مقدس، از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر «گنج جنگ» در استان و به این مناسبت خبر داد.

وی افزود: این نمایشگاه به همت حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه برپا شده است و ۶۰ اثر از هنرمندان استان در آن به نمایش گذاشته شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، زمان افتتاح این نمایشگاه را امروز شنبه اول مهر ماه و همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه تا ۶ مهر و مدت یک هفته آماده بازدید علاقه مندان است.

وی موضوع آثار نمایشگاه را دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه در محل حوزه هنری کرمانشاه واقع در خیابان خیام برپا می شود و علاقه مندان می توانند از امروز و طی روزهای برگزاری صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها ۱۴ الی ۱۷ از نمایشگاه بازدید کنند.

محمدی از برگزاری جلسه نقد و بررسی پوسترهای دفاع مقدس نیز طی فردا یکشنبه دوم مهر ماه و سومین روز از هفته دفاع مقدس راس ساعت ۱۵ و در محل نگارستان حوزه هنری کرمانشاه خبر داد.

وی از برگزاری جلسه نقد و بررسی دیگری با حضور اعضای انجمن عکاسان استان و دانشجویان این رشته در محل حوزه هنری طی چهارشنبه همین هفته راس ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه خبر داد و گفت: طی این برنامه آثار نمایشگاه مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: نمایشگاه کتابی نیز در حاشیه این نمایشگاه عکس و پوستر و به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شده و کتب مذکور با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از یک هزار و ۳۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه تدارک دیده شده است.

 

انتهای پیام/پ

 

نمایشگاه عکس وپوستر«گنج جنگ» در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.