ورود ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان رضوی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ازورود تحصیلی ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،  علیرضا کاظمی گفت: همزمان با شروع سال جدید تحصیلی ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی جدید از دانشگاه فرهنگیان و استخدام ماده ۲۸ وارد چرخه تعلیم و تربیت خراسان رضوی شدند.


وی افزود: در حال حاضر ۲۲۱ مدرسه عشایری با ۷ هزار دانش آموز در خراسان رضوی داریم که بیشترین سهم عشایری در حوزه کوچ رو مربوط به شهرستان قوچان است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:سال گذشته توسعه، افزایش سرانه عشایر و تامین و تجهیز مدارس عشایری انجام شد که این مهم ادامه خواهد داشت.

کاظمی خاطر نشان کرد: بهترین کاری که می‌توان در این حوزه انجام داد این است که چرخه تعلیم و تربیت را متوقف نکنیم و با تامین منابع آموزشی زمینه تحصیل در مقاطع بالاتر را برای دانش آموزان عشایر فراهم کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص بهسازی مدارس فرسوده گفت: هنوز بازسازی ۳۰ درصد از مدارس فرسوده در خراسان رضوی باقی مانده است و بنابراین جای نگرانی وجود ندارد که مدیران ما با کمک خیرین فضا‌های آموزشی را بهسازی کنند.

کاظمی گفت: شرایط کنونی آموزش و پرورش مناسب نیست و کارکردن در شرایط سخت و موفق شدن نیازمند برنامه ریزی دقیق است.

وی افزود: مدیران آموزش وپرورش هیچ وقت نباید نسبت به وضعیت موجود رضایت داشته باشند و سعی کنند با برنامه وفکر جایگاه آموزش وپرورش را بیش از پیش ارتقاء دهند.


انتهای پیام// ح. خ
 

بازسازی ۳۰ درصد از مدارس فرسوده در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.