کشف 12 میلیارد ریال کالای قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف تعداد یک هزار و347 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال در همدان خبر داد.

کشف 12 میلیارد ریال کالای قاچاق در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس استان موفق به کسب خبری پیرامون قاچاق مقادیری گوشی تلفن همراه شدند.

کامرانی صالح افزود: قاچاقچيان کالا و ارز از شهرهای مرزی غرب کشور و از طريق محورهای مواصلاتی استان همدان تعدادی گوشي تلفن همراه را به استان های مرکزی کشور و تهران انتقال می دادند که موضوع بشکل ويژه در دستور کار عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از هماهنگي های قضائی تیم ماموران درقالب گشت نامحسوس در محور همدان كرمانشاه اعزام و هم زمان اقدامات کنترلی و مراقبتی  در ايستگاه بازرسی شهيد زارعی انجام شد.

سردار کامرانی صالح اظهار داشت: تیم گشت در حوالی پليس راه همدان- کرمانشاه به خودروی پژو 405 مشکوک و این خودرو را متوقف می کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان خاطر نشان کرد: پس از دستگیری راننده تعداد یک هزار و347 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش 12 میلیارد ریال کشف که در این خصوص پرونده تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضائی ارسال شد.


انتهای پیام/ج

 

12 میلیارد ریال کالا قاچاق در همدان کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.