اعزام مبلغ دینی برای سوگواری ماه محرم در خراسان شمالی

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: به مناسبت آغاز ماه محرم مراسم سوگواری با حضور هزار مبلغ دینی در استان خراسان شمالی اجرا می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حجت‌الاسلام محمدایزانلو معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: اعزام مبلغین از حوزه‌های علمیه قم،مشهد و خود استان انجام می‌شود و ان شاالله مردم بتوانند از آنان به نحو مطلوب بهره‌مند شوند.

وی به فعالیت 24 ساعت دفاتر سازمان در شهرستان‌های استان در خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی گفت: همه دفاتر این سازمان در تمام شهرستان‌های استان آمادگی اعزام مبلغ به مساجد، تکایا، حسینیه‌ها در شهر و روستاها را دارد و از روز پنج‌شنبه اعزام مبلغین آغازشده است.

ایزانلو ساماندهی و برنامه‌ریزی مراسم عزاداری و دسته روی در ایام عاشورا و تاسوعا را جز برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی استان دانست و افزود: بحث توجیه مداحان و سر هیئت‌های مذهبی نیز در دستور کار این سازمان می‌باشد.

وی پرداختن به آسیب‌های اجتماعی را محور اصلی مبلغین ذکر و اظهار کرد: نشست توجیهی و آموزشی برای هیئات مذهبی،مداحان و نشست طلایه داران تبلیغ برای مبلغین در شهرستان‌ها در حال انجام است.

انتهای پیام/آ

اجرای مراسم سوگواری ماه محرم در استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.