همزمان با سراسر کشور؛

زنگ بازگشایی مدارس در هفتگل به صدا درآمد

صبح امروز شنبه یکم مهرماه، زنگ بازگشایی مدارس خوزستان همزمان با سراسر کشور در یکی از مدارس هفتگل به صدا درآمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به همزمانی ایام محرم با فصل بازگشایی مدارس گفت: همانگونه که دانش آموزان شهیدی مثل شهید حسین فهمیده که به فلسفه عاشورا پی برده اند دانش آموزان امروز نیز باید به این ارزش پی ببرند.

وی با بیان اینکه دین اسلام تنها دینی است که با خواندن آغاز می شود اظهار کرد: به هیچ تکامل و تحولی نخواهیم رسید مگر اینکه آموزش و پرورش دچار تحول شود.

تقی زاده بیان داشت: تنها هدف آموزش، خواندن و نوشتن به دانش آموزان نیست، بلکه هدف این است که نوجوانان و جوانان این سرزمین درک و شعور واژه هایی مثل دوستی و محبت و همدلی را پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته موفقیت های خوبی در خوزستان داشتیم و در بحث پیش دبستانی و در کنکور و تربیت بدنی جایگاه های خوبی در سطح ملی کسب کردیم.

این مقام مسئول افزود: امسال مهر را به شکلی آغاز می کنیم که هیچ دانش آموز بازمانده از تحصیل پشت درهای مدرسه نداشته باشیم.

محمد تقی زاده اظهار داشت: اگر بتوانیم درس مهرورزی و احترام به قانون را در مدرسه آموزش دهیم این فصل اول پیشرفت خواهد بود.

این آیین به صورت نمادین در مدرسه حضرت زینب(س) هفتگل با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

انتهای پیام/گ

به صدا درآمدن زنگ بازگشایی مدارس  در هفتگل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.