نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

جامعه باید در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: اساس جامعه بر این است که در مسیر درست، خوبی‌ها و با خواست خداوند در مسیر رشد و توسعه قرار بگیریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان صبح امروز در آیین نمادین بازگشایی مدارس که در دبیرستان دخترانه شاهد هوشمند سنندج برگزار شد با تبریک ماه مهر و آغاز سال‌ تحصیلی جدید به والدین و دانش‌آموزان گفت: محرم کلاس بزرگی است که در طول تاریخ همواره درس وفاداری، صفا، شجاعت، عشق و درس تعلیم در مقابل خداوند را می‌آموزد.

وی گفت: محرم دانشگاهی است که انسان‌های زیادی در آن تربیت شده و توانسته‌اند کارهای بزرگی انجام دهند و هرگز ذلت نیاموختند و همواره به دنبال افتخار آفرینی بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: اگر «استقلال و آزادی» افتخارآفرینی است ما می‌خواهیم آزاده باشیم و 36 هزار دانش‌آموز در این مکتب، موفق به مقام شهادت شدند.

وی گفت: اساس جامعه بر این است که در مسیر درست، خوبی‌ها و با خواست خداوند در مسیر رشد و توسعه قرار بگیریم.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند قدرت دفاعی ایران را نادیده بگیرند افزود: قدرت دفاعی ایران به گونه‌ای است که دشمن را مأیوس کرده و این قدرت به برکت «دفاع مقدس» است.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی کشور نسبت به گذشته دچار تحول عظیم، سرفراز و قدرتمند و باعث هراس دنیا شده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایران در دفاع از مظلومین همیشه اول است گفت: علم در گذشته از ابتدا در اختیار مسلمانان قرار داشته اما متأسفانه دشمنان آثار و اسناد ما را غارت کردند.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های علمی ایران ذخیره‌کننده است، گفت: یکی از اهداف اصلی تحریم‌ها «جلوگیری از سرعت پیشرفت ایران» است اما پیشرفت‌های علمی ایران در دنیا اول بوده و نباید هرگز در این زمینه کم بیاریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان  با بیان اینکه در مسائل دفاعی به جایگاهی رسیدیم که دنیا آن را ندارد خاطرنشان کرد: علم در اسلام در جهت رفاه، کمک و دستگیری نیازمندان است و قطعاً روزی می‌رسد که تمام کشورها به ما نیازمند خواهند شد.

انتهای پیام/م

ایران در دفاع از مظلومین همیشه اول است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.