توزیع سبد لوازم‌التحریر بین خانواده‌های زندانیان نیازمند استان کردستان

مدیرکل زندان‌های کردستان گفت: به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید 50 سبد لوازم‌التحریر بین خانواده‌های مددجویان نیازمند آزاد شده استان کردستان توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اسحاق ابراهیمی صبح امروز در آغاز مراسم سال‌تحصیلی جدید با تبریک این روز به دانش‌آموزان گفت:در حال حاضر بیش از 340 خانواده زندانی نیازمند آزاد شده، تحت پوشش مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان است.

وی افزود: این خانواده‌ها از اقشار آبرومند جامعه هستند که بر اساس سیاست‌های زندانبانی اسلامی باید در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از آنان حمایت شوند.

مدیرکل زندان‌های کردستان حمایت از زندانیان آزاد شده و خانواده‌های آسیب‌پذیر آنان را ضروری دانست و تصریح کرد: بسیاری از زندانیان پس از آزادی از زندان با مشکلات زیادی همچون «بیکاری و آسیب‌های روحی و روانی» مختلف روبه‌رو می‌شوند که اگر به آنان توجه نشود، قطعاً با گسترش جرائم در جامعه روبه‌رو می‌شویم.

ابراهیمی با اشاره به خدمات مختلف مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان افزود: پس از بررسی‌های دقیق، زندانیان آزاده شده‌ای که شرایط لازم را داشته باشند سبد کالاهای مختلف، آموزش مهارت‌های اساسی زندگی و جهت اشتغال‌زایی تسهیلات بدون بهره به آنان تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/م

توزیع 50 سبد لوازم‌التحریر بین خانواده‌های زندانیان نیازمند استان کردستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.