رضایی: بازی سخت مقابل سپاهان داریم/ دیدار مقابل مس بسیار نزدیک و حساس بود

سرمربی تیم هندبال هپکو اراک گفت: تیم هندبال سپاهان، تیم ریشه دار و خوبی است و بازی ما در مقابل این تیم آسان نخواهد بود.

رضایی: بازی سخت مقابل سپاهان داریم / دیدار مقابل مس بسیار نزدیک و حساس بودایرج رضایی سرمربی تیم هندبال هپکو اراک در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی هفته نخست لیگ برتر هندبال و جدال این تیم با مس کرمان گفت : بازی بسیار خوب و نزدیکی بود و در آخر هم توانستیم با یک امتیاز اختلاف در خانه، تیم مس کرمان را شکست دهیم . تیم مس نسبت به سال گذشته بسیار جوان شده است و در مجموع به نظرم دو تیم بازی زیبا و خوبی را به نمایش گذاشتند . تیم ما در این بازی میزبان بود و بازیکنان ما با توجه به این که مدت ها است تمریناتمان برگزار می شود از آمادگی خوبی برخوردار بودند.

او در ادامه و در مورد بازی بعدی این تیم مقابل سپاهان گفت : تیم سپاهان تیم ریشه دار و قدرتمندی است همچنین این تیم از مهره های خوبی سود می برد و بازی برابر این تیم به هیچ عنوان ساده و آسان نخواهد بود.

سرمربی تیم هپکو ادامه داد : خوشبختانه در بازی در مقابل مس کرمان مصدومی نداشتیم و می توانیم با ترکیب کاملمان به مصاف تیم سپاهان برویم.

رضایی در ادامه و در خصوص مشکلات مالی این تیم تصریح کرد : در حال حاضر مجموعه هپکو با مشکل مالی رو به روست و به طور قطع زمانی که مشکلات این کارخانه حل شود مشکلات ما هم حل می شود.

سرمربی تیم هندبال هپکو در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا این تیم برای سفر به اصفهان با مشکل  رو به روست یا خیر گفت : در حال حاضر مشکل نیست اما باید ببینیم در چند روز آینده چه اتفاقی رخ می دهد.

انتهای پیام /

اظهارات ایرج رضایی در مورد مسابقه هفته نخست لیگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار