تحویل 46 کلاس درس به آموزش و پرورش استان اردبیل

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: این اداره کل ساخت و تکمیل 9 مدرسه با 46 کلاس درس را تعهد کرده بود که مهرماه امسال تحویل آموزش و پرورش شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دولت لطفی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل افزود: این مدارس با استاندارد لازم در شهرستان های پارس آباد، اردبیل، گرمی، بیله سوار، خلخال، نمین و نیر ساخته شده است.

وی از استاندارد سازی تاسیسات حراتی در مدارس استان خبر داد و گفت: 127 مدرسه با 129 میلیارد ریال استاندارد سازی شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل درباره ارائه تجهیزات آزمایشگاهی و خوابگاهی در مدارس اظهار کرد: برای تجهیزات کلاس ها و آزمایشگاهها و خوابگاههای مدارس 17 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده و 20 میلیارد ریال هم تجهیزات خریداری شده و آماده توزیع در مدارس است.

لطفی خدمات دولت تدبیر و امید در استاندارد سازی و توسعه مدارس را قابل تحسین دانست و گفت: در سه سال دولت تدبیر و امید خدمات مناسبی برای استاندارد سازی تاسیسات حرارتی مدارس انجام شده طوری که بمنظور جمع آوری بخاری های نفتی و گازی در شهرها بیشتر مدارس مجهز به شوفاژ و پکیج شدند.

وی همچنین با اشاره به مشارکت خیرین در مدرسه سازی افزود: مشارکت خیرین در سال های اخیر در مدرسه سازی افزایش یافته هم مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل و هم بنیاد برکت مشارکت و تعامل خوبی با نوسازی مدارس دارند طوری که سال گذشته بنیاد برکت احداث 6 مدرسه در قالب 32 کلاس درس را با تامین اعتبار لازم به عهده گرفته و کار ساخت آن را شروع کرد.

لطفی درباره کمبود مدارس در استان افزود: کمبود مدارس در این استان تاحدودی رفع شده ولی به سبب تراکم دانش آموزی در پارس آباد و مشگین شهر کمبود مدارس همچنان وجود دارد.
در استان اردبیل 19 منطقه آموزش و پرورش و 19 هزار فرهنگی با 230 هزار دانش آموز کار تعلیم و تربیت را برعهده دارند.

 

انتهای پیام/ح

استاندارد سازی تاسیسات حراتی در مدارس استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار