مردم پشتوانه قوی برای نیروهای مسلح هستند

نماینده مردم سمنان ، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس گفت : مردم پشتوانه قوی برای نیروهای مسلح هستند و این مسئله یک منبع حمایتی قوی برای دفاع از کشور به شمار می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احمد همتی نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : در کشور ما نیروهای مسلح از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران متحد شدند و این اتحاد همچنان وجود دارد.


وی افزود: مردم نیز پشتوانه قوی برای نیروهای مسلح هستند و این مسئله یک منبع حمایتی قوی برای دفاع از کشور به شمار می‌رود.


نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتحاد و وحدت نیروهای مسلح در انتخاب وزرا نیز نمایان شد تصریح کرد: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از کاندیدای وزارت دفاع که از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران بود دفاع و حمایت می‌کردند.


وی تصریح کرد: این برای ما خوشایند بود که وحدت و همدلی بین ارتش وجود دارد و این مسئله گامی مؤثر در دفاع از کشور و کیان اسلامی است.


همتی با تأکید بر اینکه دفاع مردم از کشور یک دفاع مقدس است یادآور شد: حرکت رزمندگان برای خدا و به دستور رهبر معظم انقلاب اتفاق افتاد و هیچ انگیزه شخصی و مادی وجود نداشت.


وی اذعان کرد: این مسئله رمز پیروزی و ماندگاری آنان در بین مردم ایران اسلامی بود و شهدا همواره در بین مردم و اذهان عمومی جاودانه باقی ماندند.


نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ترویج روحیه شهادت‌طلبی امروز یکی از اساسی‌ترین گام‌هایی است که برای حفظ انقلاب اسلامی ایران باید برداشته شود.


انتهای پیام / ه


اتحاد نیروهای مسلح مانع از نفوذ دشمن به کشور می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار