شکست تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در نخستین دیدار آسیایی

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام امروز در نخستین بازی خود در جام بسکتبال باشگاه‌های آسیا با اختلاف یک امتیاز مغلوب آستانه قزاقستان شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام امروز در نخستین دیدار خود در رقابت های جام باشگاه های آسیا که به میزبانی چین برگزار می شود به مصاف تیم آستانه قزاقستان رفتو در نهایت با نتیجه 66 - 65 شکست خورد  شاگردان مهران شاهین طبع در این دیدار توانستند شروع خوبی داشته باشند و در کوارتر نخست اختلاقی 9 امتیازی با حریف خود به وجود بیاورند.

//

کوارتر دوم هم برای شاگردان شاهین طبع خوب پیگیری شد . نماینده کشورمان با وجود ان که در این کوارتر با رقیب خود به تساوی 18 - 18 رسید در مجموع با نتیجه 39 - 30 پیش بود . کوارتر سوم اما بهتر بود و تیم پتروشیمی بندر امام موفق شد در این کوارتر با نتیجه 14 -11 به برتری برسد تا بازی در پایان کوارتر سوم با نتیجه 53- 50 به نفع نماینده کشورمان به پایان برسد.

//

کوارتر چهارم اما برای شاگردان شاهین طبع خوب نبود و آن ها همان ابتدا از حریف خود عقب افتادند و حریف قزاقی در دقایقی از بازی اختلاف را به 7 رساند . بازی در ثانیه های پایانی بسیار حساس پیگیری می شد به طوریکه در 28 ثانیه پایانی نماینده کشورمان تنها 2 امتیاز به رقیب خود فاصله داشت و بازی در 6 ثانیه پایانی با نتیجه تساوی 65 - 65 پیگیری می شد اما در نهایت این تیم استانه بود که در پایان موفق شد با یک امتیاز به برتری برسد.

//

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام فردا در دومین دیدار خود به مصاف تیم رام اله فلسطین می رود.

انتهای پیام /

 شکست پتروشیمی د نخستین گام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار