آماده باش پلیس ایلام همزمان با بازگشایی مدارس

همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۷ - ۹۶ یگان های مختلف خودرویی و پیاده پلیس ایلام در آماده باش کامل هستند.

آماده باش پلیس ایلام همزمان با بازگشایی مدارس

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ طرح ارتقای امنیت انتظامی و ترافیکی، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در معابر درون شهری بویژه در اطراف مدارس اجرا شد.

هدف از اجرای این طرح افزایش ضریب امنیت ترافیکی و پیشگیری از بروز حوادث رانندگی و ایجاد مزاحمت های احتمالی برای دانش آموزان است.

گروه های گشت پلیس به صورت محسوس و نامحسوس هم اکنون در معابر و خیابان های اطراف مدارس مستقر هستند تا از بروز هرگونه گره ترافیکی با توجه به حضور دانش آموزان جلوگیری شود.

 حسن کاظمی جانشین انتظامی استان ایلام در حاشیه اجرای طرح بازگشایی مدارس بیان کرد: با توجه به اینکه نخستین روز از آغاز سال تحصیلی امروز شروع شده و تعدادی از خانواده ها از آمادگی لازم برای حضور دانش آموزان در مدارس برخوردار نیستند، در برخی نقاط شاهد حجم بالای ترافیک هستیم که طبیعی است ولی در روزهای آینده بتدریج شاهد کاهش مشکلات و برطرف شدن گره های ترافیکی خواهیم بود.

وی اظهارکرد: ماموران پلیس راهور نیز بر تردد سرویس های مدارس نظارت مستمر داشته و با متخلفان برخورد قانونی می کنند.

جانشین انتظامی استان ایلام اضافه کرد: سرویس های مدارس باید با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی انتخاب شده و دارای برچسب سرویس مدرسه، بیمه نامه شخص ثالث و معاینه فنی باشند.

 کاظمی ادامه داد: از خانواده ها انتظار داریم در انتخاب این سرویس ها برای فرزندان خود دقت لازم را داشته و از فرستادن دانش آموزان با خودروهای فاقد صلاحیت خودداری کنند.

انتهای پیام/ د

آماده باش پلیس در نخستین روز از آغاز سال تحصیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.