امام جمعه گلپایگان مطرح کرد

امنیت امروز شما دانش‌آموزان مرهون خون شهدای دفاع مقدس است

امام جمعه گلپایگان گفت: همه انسان‌ها مدیون سیدالشهدا(ع) هستند که در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام محمد علاءالدینی  امروز در آیین زنگ مهر و مقاومت در هنرستان بانو قائدی اظهار داشت: سال تحصیلی جدید با نخستین روزهای ایام ماه محرم آغاز شد و دانش‌آموزان با شعار «بابا جان داد» سال تحصیلی  را آغاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: سال تحصیلی امسال یادآور مهر و محبتی که والدین به یاد امام حسین(ع)  فرزندان را تربیت می‌کردند تا سراسر وجود آنان یا حسین بگوید.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه امنیت امروز شما دانش‌آموزان مرهون خون شهدای دفاع مقدس است، افزود: همه انسان‌ها مدیون  سیدالشهدا(ع) هستند که در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کردند.

وی بیان داشت: گلپایگان مهد پرورش گل‌های عاشقی است که در 8 سال دفاع مقدس قهرمان شدند، امروز یادمان شهید علیرضا نکونام به عنوان نماد دانش‌آموزان شهید دوران دفاع مقدس گلپایگان در این هنرستان به نمایش گذاشته شده است.

علاءالدینی خاطر نشان کرد: نقش زنان در دوران دفاع مقدس بی‌بدیل بود، 7 هزار زن در دفاع مقدس به پیروی از حضرت فاطمه الزهرا (س) و  زینب (س) در دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان با درس‌آموزی از معلمان، آینده خود را رقم زنند، گفت: مهر و محبت معلمان به دانش آموزان بر هیچ کس پوشیده نیست و  چهار رکن دانش‌آموز، معلم، مدرسه و خانوده با تعامل و هم فکری در کنار یکدیگر می‌توانند آینده‌ای روشن را برای دانش‌آموزان بسازند.

امام جمعه گلپایگان ابراز داشت: امروز دشمنان با شنیدن نام مقام معظم رهبری ترس و ناامیدی وجودشان را می‌گیرد، زیرا در مقابل عظمت و شکوه این مرد بزرگ در جهان دیگر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در جهان هیچ به حساب نمی‌شوند و به همین دلیل می‌خواهد خنجر از پشت بر کشور ما وارد کند.

 

انتهای پیام/م

 

روایتی از هماهنگی چهار رکنی که آینده دانش‌آموزان را می‌سازد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.