سارقان مسلح بانک ملت دستگیر شدند

سرقت مسلحانه بانک با حضور پلیس و طی عملیات ضربتی با دستگیری سارقان ناکام ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  سرهنگ درویشی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی قم از یک اقدام به سرقت مقابل یکی از بانک های دولتی استان خبر داد و گفت: این سارقان که از ماه ها پیش تحت تعقیب پلیس بودند با انجام عملیات های شناسایی مورد تعقیب قرار گرفتند و ظهر امروز پیش از انجام سرقت به دام پلیس افتادند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: از ماه های گذشته چندین فقره شکایت و گزارش مبنی بر سرقت از مشتریان بانک های استان گزارش شده بود که شیوه کار این سارقان بدین ترتیب بوده که طعمه های خود را در بانک ها شناسایی میکردند و با تعقیب خوردو افراد مال باخته و پنچر کردن تدریجی آن، در موقعیتی مناسب پول و چک فرد را سرقت میکردند.
سرهنگ درویشی از شناسایی دو نفر از این سارقان خبر داد و افزود: ظهر امروز این افراد مورد تعقیب قرار گرفتند و قبل از اقدام به سرقت مقابل یکی از بانک های استان دستگیر شدند.
وی شایعه مسلحانه بودن این سرقت ها را رد کرد و افزود: این افراد از هیچ گونه سلاح سرد یا گرمی استفاده نکرده اند و تنها با استفاده از سیستم دودزا برای خودرو خود هنگام ضرورت یا فرار تلاش داشتند تا پلیس یا فرد تعقیب کننده مسیر حرکت آنها را گم کند.
وی همچنین افزود: این سارقان هر دو سابقه دار و از استان های غربی کشور بوده اند و تلاش برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در مورد تعداد سرقت های دیگر و جرایم دیگر انها ادامه دارد.

انتهای پیام/ت

سارقان مسلح بانک در قم دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار