اختلاف استقلال و فاتح تریم مشخص شد

در حالى كه مذاكره ها با فاتح تريم براى حضور در استقلال صورت گرفته است، اما موضوعى باعث شده اين مربى از نيمكت آبى ها دور شود.  

اختلاف استقلال و فاتح تریم مشخص شدبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به استعفاى منصوریان از تیم استقلال در نهایت مدیران این باشگاه نماینده اى را براى مذاکره با فاتح تریم راهى ترکیه کردند تا زمینه حضور این مربى را روى نیمکت آبى‌ها فراهم کنند.

اما بحث حضو فاتح تریم روى نیمکت استقلال در هاله اى از ابهام قرار دارد.

فاتح تریم مربى ترکیه اى که در سال هاى گذشته از تیم ملى ترکیه اخراج شده است اکنون دستمزد سالیانه اش از فدراسیون فوتبال ٣/٥ میلیون یورو است که در صورتى که او بخواهد سکان هدایت استقلال را در دست بگیرد دریافتى میلیون یورویى او قطع مى شود.

با وجود این شاید فاتح تریم با مبلغى حدود ٣ میلیون یورو یا ٢/٥ میلیون یورو بتواند راهى ایران شود، اما اینکه او با دستمزد سالیانه یک میلیون دلار بخواهد به استقلال بیاید امرى نشدنى است و او به هیچ عنوان قبول نخواهد کرد.

به هر ترتیب نماینده استقلال همچنان امیدوار است که راهى پیدا شود تا فاتح تریم راضى به حضور روى نیمکت استقلال شود که باز هم باید گفت این موضوع غیر ممکن به نظر می رسد.

انتهای پیام/


فاتح تریم از نیمکت استقلال دور شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار