امام جمعه خورموج:

تمام تلاش دشمنان عدم پیشرفت ایران در عرصه علم است

امام جمعه خورموج گفت: امروز دشمن با تمام توطئه های خود تلاش دارد ایران اسلامی در عرصه علم پیشرفت نکند.

تمام تلاش دشمنان عدم پیشرفت ایران در عرصه علم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح صبح شنبه در آئین نواختن زنگ ایثار ومقاومت و بازگشایی مدارس ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالحسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی جدید فصل شکوفایی علم و دانش تبریک و تهنیت عرض کرد. اولین معلم خود خدا است و علم آن چنان اهمیت دارد که در سرنوشت انسان موثر است و هدف از خلقت انسان تعلیم و تربیت است.

مصلح با بیان اینکه تعلیم و تربیت بالاتر از عبادت است، تصریح کرد: دومین معلم نیز پیغمبر گرامی اسلام است و یکی از فلسفه‌های قیام امام حسین (ع) این است که بندگان خدا از جعل و نادانی نجات دهد.

امام جمعه خورموج تصریح کرد: معرفت علم انسان را بالا و نسبت به خدا نزدیک‌تر می‌کند. امسال تقارن هفته دفاع مقدس با سال تحصیلی جدید برای ما انگیزه بیشتری می‌دهد، در دفاع مقدس دانش آموزان زیادی سنگر مدرسه ر‌ها و در جبهه جنگ شرکت کردند. وظیفه شما دانش آموزان در عرصه علم درس خواندن است امروز دشمن با تمام توطئه‌های خود تلاش دارد ایران اسلامی در عرصه علم پیشرفت نکند.

انتهای پیام /پ

تمام تلاش دشمنان عدم پیشرفت ایران در عرصه علم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.