آیت‌الله حسینی بوشهری؛

«موشک خرمشهر» پاسخ به سخنان سخیف در سازمان ملل بود

باید از موشک‌هایی مانند خرمشهر رونمایی شود تا در سازمان ملل با بی‌نزاکتی با ملت ایران برخورد نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران عاشورایی، اصل انقلاب را ضدظلم خواند و اظهار داشت: اصل انقلاب اسلامی ما با نهضت عاشورا هماهنگی دارد.

وی با اشاره به اینکه تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم نشان‌دهنده رابطه ناگسستنی نهضت عاشورا و دفاع مقدس است، ابراز کرد: زنده نگاه‌داشتن یاد دوران دفاع مقدس و مبارزان رزمندگان بعد از 37 سال برای نسل امروز کار بزرگ و شایسته‌ای است.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری بابیان این سؤال که اکنون چه اتفاقی رخ‌داده که با همه تبلیغات سیاسی و تحریم‌های اقتصادی دشمن انقلاب اسلامی هنوز توانسته جلوی دشمنان مقاومت و ایستادگی کند؟، افزود: انقلاب ازنظر درونی گاهی مورد تهدید قرار می‌گیرد، همچنان که انقلاب اسلامی ما به‌طورجدی از درون تهدید شده است.

وی بابیان اینکه تهدیدهای بیرونی انقلاب اسلامی بسیار فراوان است، ادامه داد: برخی از کشورهای همسایه به‌گونه‌ای تصور کردند که شاید انقلاب اسلامی ما در جهان نقش الگویی پیدا کند، به همین دلیل با ابرقدرت‌های جهان دست‌به‌دست یکدیگر دادند تا انقلاب اسلامی ما الگو قرار نگیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان از ترس اینکه انقلاب اسلامی ایران در جهان الگو قرار بگیرد جنگ تمام‌عیاری را برای این انقلاب تدارک دیدند که برخی‌ها در ان زمان می‌گفتند که چندروزه تهران را خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه مجاهدت سبب پیروزی بر دشمنان شده است، بیان کرد: اگر یک‌قدم به سمت خداوند برویم قطعاً خداوند هم به سمت ما خواهد آمد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید، امدادهای غیبی این نیست که بنشینیم و دست روی دست بگذاریم تا امدادهای غیبی برسد، شرط امدادهای غیبی پیش‌شرط است، بنابراین برای امدادهای غیبی باید پیش‌شرط داشته باشیم که قدم برداشتن برای خدا و توکل ازجمله پیش‌شرط‌هایی بوده که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم نشان‌دهنده رابطه ناگسستنی نهضت عاشورا و دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: زنده نگاه‌داشتن یاد دوران دفاع مقدس و مبارزان رزمندگان بعد از 37 سال برای نسل امروز کار بزرگ و شایسته‌ای است.

امام‌جمعه قم بابیان اینکه نباید دچار غفلت شویم، تصریح کرد: باید با تمام وجود اعلام آمادگی کنید و موشک خرمشهر را هم در رژه رونمایی کنید تا دشمن بداند اگر در سازمان ملل که جای ادب و اخلاق است با بی‌نزاکتی و سخنان سخیف با ملت ایران برخورد نکنند، ملت ایران روی پای خود ایستاده است.

انتهای پیام/ت

 باید از موشک‌هایی مانند "خرمشهر" رونمایی شود تا در سازمان ملل با بی‌نزاکتی با ملت ایران برخورد نکنند 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.