برگزاری برنامه حرم تا حرم در بهار

رئیس اوقاف و امور خیریه بهار از برگزاري برنامه حرم تا حرم در قالب برنامه بصیرت عاشورایی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری برنامه حرم تا حرم در بهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نوروزی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار  از اجرای برنامه حرم تا حرم در قالب برنامه بصیرت عاشورایی طی ایام محرم در شهرستان بهار خبر داد و اظهار کرد: در دهه اول محرم بعد از نماز مغرب و عشاء در شهرستان بهار برنامه حرم تا حرم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری در حسینیه و زائرسرای حرم آیت‌الله بهاری(ره) شهرستان بهار برگزار خواهد شد، گفت:  این مراسم‌ از ساعت 19:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام حاتم‌نیا، مهدی کرمی و فتح الله فریدی و مداحی محسن ایوبی، محمد پرورش و روح الله الهی برگزار می‌شود.

 رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار با بیان اینکه این برنامه‌ها توسط کمیته فرهنگی آیت الله حاج شیخ محمد بهاری(ره) تدارک دیده شده است، افزود:‌ در ماه محرم و صفر مبلغان بومی و مبلغانی از شهر قم برای تبلیغ به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

 وی با بیان اینکه  از وظایف اصلی اوقاف صرف عواید موقوفات بر اساس نیت واقفان است، گفت: برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی، اجتماع عظیم لبیک یا حسین(ع) ، همایش احلی من العسل، مراسم رهروان زینبی ویژه بانوان از جمله برنامه‌هایی است که در طول ایام محرم برگزار می‌شود.

 نوروزی ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ اهل‌بیت (ع) و آشناسازی مردم با سنت و سیره ائمه اطهار(ع) را از برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه دانست.

انتهای پیام/ ش

 حرم تا حرم در بهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.