اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در استان اردبیل

طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در سطح استان اردبیل اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسین عبدی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از اولویت‌های مهم و اساسی در سطح استان اردبیل بوده که در این زمینه برنامه‌ریزی شده تا با تشدید برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ زمینه کاهش قاچاق مواد مخدر را در استان فراهم آوریم.

وی از اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در سطح استان خبر داد و گفت: این طرح در راستای کاهش قاچاق مواد مخدر و تنگ شدن عرصه بر سوداگران مرگ در سطح استان با جدیت و اقتدار توسط نیروی انتظامی در اردبیل اجرا شده و تداوم می‌یابد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل از نظر شیوع مواد مخدر و قاچاق در این حوزه در مقایسه با سایر مناطق کشوری در وضعیت مناسب‌تری قرار گرفته تلاش و جدیت بر این است تا با تشدید برخوردها و مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر هر چه بیشتر استان اردبیل را در این زمینه در وضعیت سفید قرار دهیم.

عبدی از کشف و ضبط 10 کیلو و 940 گرم تریاک در اردبیل خبر داد و گفت: این میزان مواد مخدر از یک نفر قاچاقچی که در  پوشش مسافر اتوبوس در صدد حمل آن بوده در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و مرزبانی استان در پلیس راه استان اردبیل به خلخال کشف و فرد قاچاقچی در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به نقش مشارکت‌های مردمی در امر مبارزه با قاچاق مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ تصریح کرد: به یقین با توسعه همکاری‌های مردمی می‌توان موفقیت عملیات‌های پلیس در امر دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر را تضمین کرد و زمینه‌ساز سلامت هر چه بیشتر جامعه و مصون ماندن از آسیب‌های اجتماعی به ویژه قاچاق مواد مخدر بود.

 

انتهای پیام/ع

مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار