استقرار 15 شرکت در مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی اردبیل

۱۵ شرکت در مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی اردبیل استقرار یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در دیدار با فرماندار شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: ایجاد شعبه این واحد یکی از اولویت‌های اصلی امسال است که در صورت حمایت و همکاری مسئولان شهرستان، شعبه جهاددانشگاهی برای ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تا پایان امسال آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: امیدوارم با راه‌اندازی این شعبه، برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب و اجرای طرح‌های تحقیقاتی مورد نیاز شهرستان و گشایش گره‌های متعددی را در این خصوص شاهد باشیم.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با بیان اینکه دوره های آموزشی جهاددانشگاهی با هدف ارتقای مهارت کسب و کار برگزار می شود اظهار کرد: این واحد آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی برای کارکنان دولت و فراگیران آزاد منجر به اشتغال‌زایی را دارد.

اوچی اردبیلی با اشاره به این که برای بومی‌سازی دانش فنی در حوزه‌های مختلف تلاش می‌کنیم بیان کرد: هم اکنون در مرکز درمان ناباروری قفقاز امکان انجام تمام روش‌های کمک باروری برای زوجین نابارور وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی اردبیل در زمینه گیاهان دارویی و استقرار 15 شرکت در مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی این واحد تصریح کرد: با همکاری جهاددانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط شهرستان می‌توانیم شاهد پروژه‌های مورد نیاز برای کشت، اهلی‌سازی و فرآوری این گیاهان در پارس‌آباد باشیم.

 

انتهای پیام/ع

مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار