پیامک‌های دریافتی 1396/07/02

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ  دوم مهر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:

 

2401...0936:چرا در مورد افغانی هایی که فرصت شغلی را از جوان های ایرانی گرفته اند و بیشترین علت بیکاری جوانان هستند، گزارشی تهیه نمی کنید.

 

0685...0916:برای کاهش طلاق و دوام ازدواج و رضایتمندی طرفین ازدواج برنامه اصولی و کارشناسی تهیه کنید تا مسکنی برای این امر باشد و گامی مثبت برداشته شود.

 

7184...0918:ریشه اصلی بیکاری و فقر در روستاها مهاجرت عشایر و روستاییان به شهر است. لطفا همیشه از عشایر و روستاها گزارش تهیه کنید تا امیدوار شوند.

 

2348...0912:پارکینگ ترمینال جنوب،پول بیش از تعرفه مجاز بابت پارک خودرو از مردم طلب می کند.لطفا پیگیری نمائید.

 

5607...0916:جهت دریافت معاینه فنی خودروی پراید 89دوگانه سوز رفتم که گفتند باید کپسول CNG آن باید عوض شود،فقط گفتند بخشنامه است این در حالی است که بر روی این کپسول ها عمر 20 سال زده است این مشکل من تنها نبود خیلی ها اعتراض داشتند،جهت هر کاری اول باید زیر ساخت آن آماده شود بعد آن کار را انجام بدهیم،پیگیری کنید .

 

3697...0930:از وخامت اوضاع دانشجویان دکترا به عنوان مهم ترین سرمایه های انسانی کشور در خصوص عدم کمک تحصیل و عدم تضمین آینده شغلی گزارش یا مستندی تهیه بفرمایید.

 

7436...0919:کمربندی شهر اسلامیه خراسان جنوبی بعد از 20 سال تکمیل شد ولی با توجه به اینکه حدود 6 ماه از تکمیل آن می گذرد،هنوز افتتاح نشده و از ورود ماشین های سنگین به داخل شهر جلوگیری نمی شود!

 

درباره زمان واریز سود سهام عدالت و مقدار آن با توجه به دهک ها،گزارش تهیه کنید

 

لطفا نتایج سهمیه های دانشگاه ارشد پزشکی را پیگیری کنید ،مردود شدن حق ما نبود!سعید

 

7169...0933:در سال 1391 یک دستگاه خودرو پیکان را فرسوده کردیم مقرر گردید که ظرف مدت سه ماه پول آن را واریز کنند ولی متاسفانه بعد از 5 سال از پرداخت کل دارایی من سرباز می زنند، لذا از شما خواهشمند است این قضیه که مربوط به ستاد بهینه سازی سوخت می باشد را پیگیری فرمایید

 

4299...0937:چرا جاده پرتردد اشنویه به ارومیه را بازسازی نمی کنند،لطفا به گوش مسئولین راه اشنویه برسانید.

 

لطفا گزارشی درباره تردد خودروهای پرسنل سازمان محیط زیست با سرعت زیاد در ساعات اولیه صبح در پارک جنگلی پردیسان کنید. زیرا افراد و دوچرخه سواران زیادی در اوایل صبح مشغول ورزش می باشند. شریفی

 

درباره جریمه های اشتباهی که توسط پلیس راهور گرفته شده و در سوابق راننده ثبت می شود،مثلا خودرو در شهر اردبیل بوده ولی در تهران جریمه شده است،پیگیری کنید.

 

انتهای پیام//

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
سلام وخسته نباشید
خواهش می کنم در مورد پولی که مدارس تحت عنوان کمک به مدرسه میگیرن پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۶
درباره دانشگاه نیمه کاره صدرا تهران که دانشجوها دارن تو زیرزمین درس میخونن گزارش بگیرین.
آخرین اخبار