واگذاری خانه خیرآباد زرند به حوزه گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: پس از پیگیری‌های انجام شده و برگزاری نشستی با محوریت سرمایه‌گذاری گردشگری زرند، نماینده خانه زیبای خیرآباد موافقت خود را برای واگذاری خانه به بخش گردشگری اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  محمود وفایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان افزود: پس از پیگیری‌های انجام شده و برگزاری نشستی با محوریت سرمایه‌گذاری گردشگری زرند با حمایت استاندار کرمان، نماینده خانه زیبای خیرآباد موافقت خود را برای واگذاری خانه به بخش گردشگری اعلام کرد که سرمایه‌گذار برای آغاز فرآیند سرمایه‌گذاری پیشنهاد و توافقات اولیه شکل می‌گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان کرد: با عملیاتی شدن این موضوع، یکی از مهمترین اتفاقات در مسیر تبدیل زرند به قطب مورد علاقه گردشگران رقم می خورد.

وی از تکمیل و ارسال چند اثر شهرستان زرند برای ثبت ملی به سازمان مرکزی خبر داد و گفت: پرونده چلوگوشت زرندی، سرمه سنگی زرندی و کماچ زرندی از جمله این پرونده‌هاست.

وفایی افزود: سرعت گردشگری شهرستان زرند با وجود اتحاد و انسجام مدیران شهرستان بسیار خوب است و امیدواریم با همین روند در افق 1400 شهرستان زرند جایگاه ویژه‌ای در گردشگری استان پیدا کند.
انتهای پیام/ی

واگذاری خانه خیرآباد زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار