اختصاص 14 درصد اعتبارات شهرستانی به آموزش و پرورش استان اردبیل

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل از اختصاص 14 درصد اعتبارات شهرستانی به آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دولت لطفی، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل با بیان اینکه 14 درصد از اعتبارات شهرستانی به آموزش و پرورش اختصاص پیدا کرده است، گفت: این مدرسه با مشارکت بنیاد علوی در 400 متر مربع زیر بنا و 210 متر مربع طول دیوار محوطه و با اعتبار 570 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت در ساخت و ساز مدارس سطح استان پیشرو می باشد، تصریح کرد: 25 مدرسه در قالب 144 کلاس درس با مشارکت بنیاد برکت در سطح استان اردبیل احداث یا در حال تکمیل شدن می باشد.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل افزود: تا بحال 13 آموزشگاه با 44 کلاس درس و هزینه 6 میلیارد و 250 میلیون تومان که با مشارکت این بنیاد تکمیل و به آموزش و پرورش استان تحویل داده شده است.

لطفی ادامه داد: در مهرماه امسال نیز 6 آموزشگاه که آموزشگاه متوسطه دوره اول خیارک نیز جزو آن می باشد، با اعتبار 3 میلیاردو 150 تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از استاندارد سازی سیستم های حرارتی یک هزار و 169 آموزشگاه در سطح استان و در طول عرض 4 سال خبر داد و خاطر نشان ساخت: 127 مدرسه در 6 ماه اخیر با اعتبار بیش از 3 میلیارد تومان به سیستم حرارتی استاندارد تجهیز شده است.

 

انتهای پیام/ح

احداث 25 مدرسه با مشارکت بنیاد برکت در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.