اعلام فراخوان سرمایه گذاران برای مشارکت سودآور در لامرد

فراخوان سرمایه گذاران برای مشارکت سودآور در منطقه ویژه انرژی بر لامرد اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد آشفته آج بیشه مجری طرح‌های صنایع انرژی بر در جنوب کشور اظهار کرد: با توجه به تکمیل زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد و فراهم بودن همه شرایط برای استقرار صنایع، فرصت مناسبی فراروی سرمایه گذاران استان و کشور برای مشارکت سودآور در این منطقه مهیا شده است.

وی ادامه داد: پهنه بندی و جانمایی صنایع، تامین خوراک، تکمیل زیر ساخت‌های مورد نیاز نظیر آب، برق، خطوط ارتباطی، دسترسی به محورهای ارتباطی زمینی، هوایی، دریایی، معافیت‌های مالیاتی و گمرکی از جمله مزیت‌ها و مشوق هایی است که می‌تواند انگیزه را برای سرمایه گذاری کم خطر و پر ثمر و پایدار در منطقه ویژه اقتصادی لامرد دو چندان کند.

محمد آشفته آج بیشه با اشاره به اینکه در سال ۹۷ بزرگترین مجتمع آلومینیوم کشور با تولید سالانه افزون بر ۳۰۰ هزار تن شمش آلومینیوم در این منطقه افتتاح می‌شود، تصریح کرد: سرمایه گذاری در بخش‌های گوناگون بویژه صنایع پایین دست آلومینیوم می‌تواند نقش مهمی در توسعه استان فارس ایفا کند.

وی با تاکید بر بومی گزینی برای فعالیت در بخش‌های مختلف و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار برای جذب دانش آموختگان مناطق همجوار و استان فارس ادامه داد: در این زمینه فعال بودن سامانه ثبت نام متقاضیان اشتغال در این منطقه به عنوان راهکاری مناسب محسوب می شود.

منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد با حدود ۸ هزار و ۵۰۰ هکتار مساحت در جنوب استان فارس و در مجاورت کانون های انرژی کشور از جمله مهمترین طرح‌های توسعه‌ای در حال اجرا در کشور است.

انتهای پیام/ن

فرصت مناسب فراروی سرمایه گذاران استان و کشور برای مشارکت سودآور در لامرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار