مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان

پیشرفت 90 درصدی مرحله نخست موزه دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: مرحله نخست موزه دفاع مقدس پیشرفت 90 درصدی داشته است و برای ادامه به 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی شیروانیان با اشاره به موزه دفاع مقدس اظهار داشت: فاز نخست موزه دفاع مقدس پیشرفت 90 درصدی داشته است و برای ادامه به 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: محوطه و هم مجموعه ساختمان‌های فاز  نخست و بخشی از تجهیزات مستقر شده و به مناسبت‌های مختلف مانند سوم خرداد و دفاع مقدس پیش‌بینی کرده‌ایم تجهیزات بیشتری بدهند.  

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان گفت: فضاهای داخلی به لحاظ رویکرد بخشی از محتوا به صورت دیجیتال  است بخشی از زیر ساخت‌ها انجام شده و به دنبال منابع هستیم تا دولت و مسئولین استانی و دستگاه‌ها در این اعتبار مساعدت بیشتر کنند تا فاز نخست به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: ما بیشتر از دیگران عجله داریم تا این موزه افتتاح شود، مساعدت‌ها و کمک‌های بوده اما کمک‌ها در شان مردم اصفهان و ایثار گران وموزه نبوده زیرا به صورت قطره چکانی بوده و این سبب شده زمان احدث موزه طولانی شود.

سردار شیروانیان با بیان اینکه موزه دفاع مقدس تاثیر فرهنگی خوبی در بین جوانان دارد گفت: یکی از مصادیق ارائه سیره شهدا ایجاد مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس است، بسیاری از جوانان و نوجوانان ما به‌دلیل اقتضای سنی یا دفاع مقدس را ندیده‌اند یا در کودکی بوده و چیزی یادشان نیست و در ین فضا می‌توان تاریخ شفاهی رزمندگان و خاطرات آن‌ها را نشان داد.

 

انتهای پیام/م

 

نیاز ۱۲ میلیارد تومانی موزه دفاع مقدس اصفهان برای تکمیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار