آمادگی کامل شورای اسلامی و شهرداری تربت جام جهت ارائه خدمات به هیات‌های عزاداری

رئیس شورای اسلامی تربت جام از آمادگی کامل شورای اسلامی و شهرداری جهت ارائه خدمات به هیات‌های عزاداری خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،جعفردلشاد عظیمی رئیس شورای اسلامی شهرتربت جام گفت: نصب المان‌های محرم، هفته دفاع مقدس و ماه مهر در فضای شهر ایجاد شده است و امیدواریم با توجه به مصوبات فرهنگی برای مناسبت‌های ملی ومذهبی شورای شهر و شهرداری بتواند رضایتمندی شهروندان جلب نماید.

وی افزود: بزودی یک درب وردی و خروجی برای بهشت نبی (ص) تربت جام ایجاد خواهد شد تا هیات‌های عزداری در هنگام تجمع عزاداری با مشکلی مواجه نشوند ودر حال حاضر این مکان غبار روبی و گل آرایی شده که میزبان خوبی ازعزاداران انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهرتربت جام با توصیه به مدیران خیمه‌های عزاداری سطح شهر گفت: رعایت نظافت و پاکیزگی از توصیه‌های اسلام است و لازم است با تاسی از آموزه‌های دینی در پاکیزگی شهر کوشا باشیم تا پاکبانان سطح شهر در ایام محرم دچار مشکل نشوند وبا ایجاد کیسه زباله‌های مخصوص و همکاری شهروندان پس از مصرف نذری‌های محرم به پاکیزگی شهر کمک کنند.

وی در ادامه به صوت خیمه‌های عزاداری اشاره کرد وگفت: برخی از این خیمه‌ها از سیستم‌های قوی سمعی استفاده می‌کنند که می‌تواند بریا شهروندان مزاحمت ایجاد کنند و لازم است که دراین مورد حال دیگر شهروندان را مراعات کنند.

همزمان با اولین روز مهر ماه بیش از ۳۰ مدرسه توسط پاکبانان نظافت و به هریک از مدارس گل و پیمان نامه همکاری با شهرداری تحویل شد.

انتهای پیام//س. ج.

 

ایجاد یک درب ورودی و خروجی جدید برای بهشت نبی (ص) تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.