دستگیری متهم فراری از بیمارستان طالقانی اهواز در شهرستان ملارد

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری متهم فراری از بیمارستان طالقانی اهواز در شهرستان ملارد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به دستگیری متهم فراری گفت: در پی فراری دادن زندانی از بیمارستان طالقانی اهواز، ماموران انتظامی با توجه به اهمیت موضوع دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی، محل اختفای این متهم فراری را در شهرستان ملارد شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیر کننده متهم را دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت مردم بوده و با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت شهروندان برخورد می کند، اذعان کرد: افرادی که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند باید بدانند که نیروی انتظامی همواره هوشیار و بیدار بوده و با آنان برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه همکاری و مشارکت مردم با نیروی انتظامی در ارتقای امنیت اجتماعی امری ضروری است، اظهار داشت: از عموم شهروندان درخواست می شود تا هرگونه حرکت و اقدام مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/گ

فرار متهم فراری از بیمارستان طالقانی اهواز ناکام ماند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.