ماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

ایران به برکت انقلاب اسلامی تمام قدرت‌های بزرگ را به زانو درآورده است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی تمام قدرت‌های بزرگ دنیا را به زانو درآورده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله مصطفی علما شامگاه امروز در اجتماع بزرگ لبیک یا حسین (علیه‌السلام) که در امامزاده ابراهیم (علیه‌السلام) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی تمام قدرت‌های بزرگ را به زانو درآورده است.

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند بقاع متبرکه و امامزاده‌ها باید به قطب فرهنگی کشور تبدیل شود گفت:  این بقاع متبرکه باید همواره از سوی مسئولان و مردم به عنوان مراکز فرهنگی و تعلیم و تربیت مورد عنایت و توجه باشد و این برنامه‌ها سرآغاز این رسالت عظیم است. 

علما با بیان اینکه خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی تمام قدرت‌های بزرگ را به زانو درآورده است بیان کرد: آمریکا به سبب اینکه توطئه‌هایش در سوریه، عراق و یمن خنثی می‌شود به شدت از دست نظام مقدس اسلامی ایران ناراحت و عصبانی است.

وی عنوان کرد: ترامپ رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا که در این مدت کوتاه ریاست خود  به اندازه چند جلد کتاب تناقض‌گویی در رفتار و صحبتهایش مشاهده می‌شود از روزی که رئیس‌جمهور شده هر لحظه یک چیز می‌گوید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام حرکات، ابعاد، رجزها، اشعار و مواضع سیاسی امام حسین (علیه‌السلام) برای ما درس است گفت: اگر قضیه عاشورا و حماسه محرم نبود معلوم نبود ما در دفاع مقدس چکار می‌کردیم زیرا 70 کشور علیه ما دست به دست هم داده بودند و برای شکست دادن یک انقلاب نوپا جنگ سنگینی با تمام قدرت اعم از اطلاعات، پول، دلار، تسلیحات و تبلیغات راه انداختند.

وی با بیان اینکه ایران فقط خودش بود اما چون که الگو داشت و ایثار را چشیده بود و شهادت را فهم کرده بود پیروز شد بیان کرد: خون شهدا پشتوانه عالم اسلام و انقلاب است در دوران دفاع مقدس الگوی به تمام معنای شهادت و ایثار را داشتیم.

علما با اشاره به اینکه این نظام اسلامی به برکت الگوی شهادت و ایثار لحظه‌ای در بن بست نبوده و هر چه داریم به برکت اربعین،  عاشورا، تاسوعا، محرم و صفر است افزود: اگر در دنیا میلیاردها دلار خرج کنند نمی‌توانند مانند اربعین بیست میلیون نفر را در یک روز جمع کنند و ترامپ فهم این حرفها را ندارد و اینگونه یاوه‌سرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تبدیل به فرهنگ شود عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر جوهر کار امام حسین (علیه‌السلام) است و قوام دین و حدود الهی به وسیله این فریضه اجرا می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نباید بگذاریم امر به معروف و نهی از منکر از میان جامعه رخت بر بندد افزود: روح محرم و اهداف محرم باید وارد زندگی ما شود و آمر به معروف خلیفه‌الله در روی زمین است.

وی با بیان اینکه روح محرم و اهداف قیام امام حسین (علیه‌السلام) باید در تمام امور، کارهای سیاسی، مدیریت ما و به طور عملی وارد زندگی ما شود بیان کرد: امیدواریم بتوانیم حق دفاع مقدس را به جا بیاوریم و هنرمندان در این عرصه باید نهایت تلاش خود را کنند.

انتهای پیام/ب

حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار