خبر پیدا شدن قبر در قدمگاه امیرالمومنین(ع) ایذه تکذیب شد

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایذه اخبار منتشرشده در فضای مجازی در خصوص پیدا شدن قبر در قدمگاه امیرالمومنین (ع) این شهرستان را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قدرت گودرزی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایذه بیان داشت: نشر این مطلب و انتساب آن به نام دفتر امام جمعه خلاف است، چون وی در خطبه های نماز جمعه مورخ31شهریور (دیروز) این موضوع را تکذیب کرد، ضمن آنکه تاکنون کسی به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان درباره اثبات ادعای خود مراجعه نکرده و شکایتی طرح نشده است.

وی اظهار کرد: این محل به نام قدمگاه است و طبعا قبری در آن وجود ندارد و تابلوی قدمگاه نیز نصب است و کسی اقدام به جابجایی آن نکرده، این مکان در اداره ثبت شهرستان به نام قدمگاه امیرالمومنین (ع )ثبت شده و سند تک برگ آن به متراژ 742متر مربع در اختیار اداره اوقاف و امور خیریه ایذه قرار دارد.

گودرزی اذعان داشت: عده ای به قصد جلوگیری از حضور مردم در بقاع که صدها سال محل رجوع و احترام عموم بوده، دست به این گونه عمل های ناشایست می زنند تا در اعتقادات عمیق مردم تشکیک ایجاد کنند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایذه از عموم مردم متدین و ولایی ایذه خواست به این گونه شایعه های بی پایه و اساس و دروغ توجهی نداشته و بعد از مرور مسائل در فضای مجازی از اداره های مربوطه موضوع را پیگیری نمایند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایذه بر حسب وظیفه خود، از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا پیگیری کرده و افرادی هم احضار شده اند و پرونده در دست پیگیری است.

قدرت گودرزی بیان داشت: باتوجه به فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و حضور آگاهانه مردم در این مراسم بصیرت افزا، عده ای از سر دشمنی با دین و مکتب اهل بیت (ع) این شایعه ها را پخش می کنند تا حضور مردم در این مکان های مقدس کم رنگ شود.

براساس این گزارش در چند روز اخیر مطلبی در فضای مجازی تحت عنوان 'خبر فوری و ناراحت کننده برای مردم ایذه ' منتشر شده که در آن ادعا شده دفتر امام جمعه ایذه ضمن عذر خواهی از مردم ایذه اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی امامزاده امیرالمومنین(ع) که در ورودی شهر ایذه قرار دارد تعطیل می باشد.

انتهای پیام/گ

پیداشدن قبر در قدمگاه حضرت علی(ع) در ایذه شایعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.