کنترل و نظارت بازار استان در ایام اربعین

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از کنترل و نظارت بازار استان کرمانشاه در مسیر زائران اربعین حسینی توسط گشت‌های تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بداریوش جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان از فعالیت مضاعف گشت های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در بازار خبر داد.

وی همچنین از کنترل و نظارت بازار استان در مسیر زائران حسینی و طی ایام اربعین خبر داد و گفت: بر اساس مصوبات جلسه شورای اداری این اداره کل و همچنین جلسه شورای اداری فرمانداری، این اداره کل در ماه های محرم و صفر علی الخصوص در ایام اربعین حسینی با هدف نظارت جدی بر دفاتر خدمات مسافرتی مجاز و برخورد با دفاتر غیر مجاز در راستای ارائه خدمات و سهولت در تردد زائرین اربعین حسینی، نحوه ارائه خدمات مربوط به هتل ها، رستوران ها، عرضه مواد غذایی و کنترل و نظارت کالا های سلامت محور با همکاری دستگاه های نظارتی صنعت، معدن و تجارت، حج و زیارت مرکز بهداشت و نیروی انتظامی اماکن را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیان کرد: این طرح پس از تشکیل جلسه شورای اداری اداره کل تعزیرات حکومتی با برنامه تشدید فعالیت گشت های مشترک در مرکز استان و شهرستان های تابعه در مسیر زائران تنظیم شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این بازرسی ها در قالب گشت های مشترک است و سایر دستگاه های نظارتی هم بازرسی های دوره ای خود را خواهند داشت و پرونده هایی در این خصوص تشکیل می شود. این پرونده ها پس از ارجاع به تعزیرات حکومتی به صورت فوق العاده و ویژه رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.

جودکی به نحوه دسترسی زائران محترم و همچنین مردم عزیز استان به تعزیرات حکومتی و ارائه شکایات نیز اشاره کرد و گفت: زائران محترم و مردم عزیز استان می توانند با شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ سازمان تعزیرات و یا شماره تلفن ۱۳۵ این اداره کل و همچنین تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا مراجعه مستقیم شکایات خود را اعلام کنند.

 

انتهای پیام/ز

 

بازرسی از بازار استان در اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار