لحظه به لحظه با بورس:

تالار شیشه ای قرمزپوش ماند

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۶۱.۲۰۹ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۵۸۸ واحدی رسید.

به گزارش  خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با کاهش ۱۱.۵۶ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۷۴۲ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۶۲ میلیون ریال سهم طی ۱۵ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فایرا با روند صعودی و نماد شهدیس، شپنا، شیراز، کگل، خساپا، خودرو با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۹۰.۲ واحد رشد به پله ۹۶۴ هزار و ۸۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۴۰۸ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۰ میلیون سهم طی ۶ هزار نوبت معاملاتی است.

کاهش شاخص در میانه معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با کاهش ۵۶.۱۹۳ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۶۰۴ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۲۰ میلیون ریال سهم طی ۴۶ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز مبین با روند صعودی و نماد فخوز، شپنا، شهدیس، کگل، فولاد، پارسان با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۶۰.۴ واحد کاهش به پله ۹۵۷ هزار و ۳۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۱ میلیون سهم طی ۲۲ هزار نوبت معاملاتی است.

افت  ۶۱.۲۰۹ واحدی شاخص بورس

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۶۱.۲۰۹ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۵۸۸ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۹۳ میلیون ریال سهم طی ۵۹ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز اخابر با روند صعودی و نماد پارسان، فخوز، فولاد، کگل، شپنا، شهدیس با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۱۰.۴ واحد کاهش به پله ۹۵۷ هزار و ۸۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۳۱ میلیون سهم طی ۳۰ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار