جانمایی ۱۶ سازه اکران مناسبتی در سطح شهر ویژه ماه‌های محرم و صفر

با هدف ساماندهی بنر‌های هیئت‌های مذهبی، ظرفیت‌های جدید اطلاع‌رسانی در سطح شهر مشهد ویژه ایام عزاداری ماه‌های محرم و صفر ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ احمدمحبی مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد، گفت: به منظور ساماندهی تبلیغات در ماه‌های محرم و صفر، محل‌هایی برای نصب پرده‌های اطلاع‌رسانی ویژه هیئت‌های مذهبی در میادین و چهارراه‌های بزرگ و پرتردد مشخص شده‌است که هیئت‌ها می‌توانند بنر‌های اطلاع رسانی خود را در این محل اکران کنند.

وی افزود: چهارراه پل خاکی، چهارراه دکترا، بلوار احمدآباد روبروی خیابان عارف، تقاطع مجد و قرنی، تقاطع بلوار‌های ابوطالب و عبدالمطلب، تقاطع بلوار‌های ابوطالب و هدایت، میدان شهدا، اول بلوار مجلسی، خیابان نواب ۹، بلوار طبرسی اول خیابان شارستان، میدان‌های هشتصد، لادن، بسیج، عدل خمینی، انقلاب و چهارراه گاراژدار‌ها ۱۶ نقطه در ۷ منطقه شهری شهرداری به این منظور در نظر گرفته شده است.

محبی گفت: علاوه بر این موارد، در راستای ترویج فرهنگ حسینی،۷۲ دستگاه تابلو تبلیغاتی منصوب بر روی پل‌های عابر پیاده، ۱۴ بیلبورد و ۷ دستگاه تلویزیون شهری در سطح شهر با پراکنش مناسب توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد اکران شده است.

مدیر عامل میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهدافزود: تمامی فروشگاه‌ها و بازار‌های میوه و تره‌بار «شهرما» و همچنین بازار‌های سیار و اماکن تحت نظارت نیز با اکران‌های تسلیتی و عزاداری به استقبال این ماه رفته‌اند.

 
انتهای پیام//ف.ح
 

ساماندهی تبلیغات در ماه‌های محرم و صفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.