حضور در نمایشگاه الکامپ زنجان، باید مورد تاکید مدیران استانی باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان؛ گفت:مدیران دستگاه های دولتی برای حضور در نمایشگاه الکامپ، جدیت بیشتری داشته باشند.

حضور در نمایشگاه الکامپ زنجان، باید مورد تاکید مدیران استانی باشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نیک سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان؛ با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه الکامپ به 18 تا 21 مهر ماه موکول شده است گفت:چهارمین دوره این نمایشگاه سال گذشته، با یک هزار و 500 متر فضای نمایشگاهی در زنجان با حضور مناسب بخش های مختلف برگزار شد.
وی ادامه داد:ضروری است حضور دستگاه های دولتی و بخش خصوصی در این نمایشگاه تقویت شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان اضافه کرد :با اینکه برگزاری این نمایشگاه در سالجاری با دامنه و گستردگی بیشتری برنامه ریزی شده، اما شاهد استقبال ضعیف دستگاه ها و اصناف از حضور و شرکت در این نمایشگاه هستیم.
نیک سرشت افزود:عمده دلیل عدم حضور دستگاه ها در این نمایشگاه، نداشتن اعتبارات عنوان شده؛ به گونه ای که تاکنون تنها حضور شهرداری زنجان و سازمان فنی و حرفه ای استان در این نمایشگاه ثبت شده است.
وی با بیان اینکه حضور گسترده بخش خصوصی و اصناف در نمایشگاه الکامپ ضروری است افزود:باید زمینه لازم برای حضور بخش خصوصی در این نمایشگاه فراهم شود و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز برای ترغیب اصناف جهت حضور مناسب در این نمایشگاه، اقدامات مقتضی را انجام دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان ادامه داد:غرفه ای برای معرفی دولت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ زنجان ایجاد خواهد شد تا خدمات این حوزه به مردم به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/ن

برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.