تخصیص اعتبار میلیاردی برای احداث بیمارستان آیت‌الله خویی

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۳ میلیارد تومان اعتبار نقدی در ۳ فاز برای احداث بیمارستان آیت‌الله خویی تخصیص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  سید تقی کبیری  با اشاره به علت افتتاح نشدن بیمارستان آیت الله خویی اظهار کرد: سال 95 بودجه‌ای 70 میلیارد تومانی برای پروژه بیمارستان آیت الله خویی مصوب شد و مقرر شده بود که این بیمارستان در خردادماه امسال افتتاح شود.

وی تصریح کرد: در سالهای اخیر متأسفانه روند اجرایی پروژه بیمارستان آیت الله خویی کند شد چرا که مقداری از اعتبارات به صورت اسناد خزانه قرار بود به دست پیمانکار برسد و پیمانکاران نیز رغبت زیادی به اسناد خزانه نداشتند.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص نقدی مقداری از اعتبارات پروژه بیمارستان آیت الله خویی بیان کرد: در بازدید اخیر معاون سلامت سازمان برنامه‌وبودجه و دیگر مسئولین از پروژه بیمارستان آیت الله خویی مقرر شد که حدود 13میلیارد تومان از اعتبارات این پروژه به صورت نقدی تزریق شود.

وی افزود: قرار بر این شده که این 13 میلیارد تومان اعتبار نقدی در 3 فاز تخصیص یابد و مابقی اعتبارات نیز که حدود 41 میلیارد تومان است به صورت استاد خزانه تخصیص داده می‌شود.

کبیری گفت: طبق آمار پروژه بیمارستان آیت الله خویی در مردادماه از پیشرفت فیزیکی 60درصدی برخوردار بود دستورات لازم برای تجهیز این بیمارستان داده شده ولی روند آن کند است که امیدواریم وزارت بهداشت و سازمان برنامه‌وبودجه در رابطه با این پروژهپیگیری‌های جدی انجام دهند تا بتوانند وعده‌های خود را محقق سازند.

انتهای پیام/ب

 

۱۳ میلیارد تومان اعتبار نقدی برای احداث بیمارستان آیت‌الله خویی تخصیص داده می شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.