سخنان تکان‌دهنده یک پناهجوی روهینگیایی درباره هتک حرمت زنان مسلمان در زمان حمله ارتش میانمار

یکی از پناهجویان روهینگیایی در گفتگو با رئیس کمیساریای سازمان ملل متحد در امور پناهجویان، از وضع هولناک این اقلیت مسلمان در میانمار سخن گفت.

سخنان تکان‌دهنده یک پناهجوی روهینگیایی درباره هتک حرمت زنان مسلمان در زمان حمله ارتش میانماربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، مسلمانان روهینگیا یک مقام سازمان ملل متحد را از تجاوز، قتل و خشونت‌های گسترده علیه مسلمانان در ایالت راخیت در میانمار مطلع کردند.

در پی بازدید «فیلیپو گراندی»، رئیس کمیساریای سازمان ملل متحد در امور پناهجویان، از اردوگاه‌های مسلمانان روهینگیا در بنگلادش، آنان از تجاوز، قتل و خشونت‌های گسترده علیه مسلمانان در ایالت راخین در میانمار خبر دادند.

«سومارا بگوم» یکی از پناهجویان روهینگیا گفت: «ارتش (میانمار) روستای ما را محاصره کرد، خانه‌های ما را آتش زد. مردان و پسران ما را کشت. ما فرار کردیم تا جان خود را نجات دهیم. غیر از لباسی که بر تن داشتیم نتوانستیم چیزی با خود بیاوریم.»

او افزود: «اگر آن‌ها (نیروهای ارتش میانمار)  زنی را می‌یافتند به او تجاوز و سپس او را سر به نیست می‌کردند تا هیچ کسی نتواند او را پیدا کند. آن‌ها روستا به روستا این کار را انجام می‌دهند.»

انتهای پیام/

سخنان تکان‌دهنده یک پناهجوی روهینگیایی درباره فرار از میانمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۲ مهر ۱۳۹۶
میانماریام داعشی شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۶
بجای جایزه صلح باید اعدام میشد تروریست کثیفو
آخرین اخبار