طنین زنگ ایثار و مقاومت در اراک

به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان حاج ترابی اراک نواخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان حاج ترابی اراک نواخته شد و این مراسم یکی از ۷۰۰ برنامه‌ای است که سپاه روح الله برای هفته‌ی دفاع مقدس تدارک دیده است.

سرهنگ گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله گفت: هدف از این برنامه این است که مردم بویژه جوانان‌های ما با این آثار و ارزش‌هایی که در دفاع مقدس به یادگار مانده آشنا شوند و در مسیر زندگی خودشان به کار گیرند.

سرهنگ گلشن زاده افزود: سپاه روح الله استان مرکزی به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس بیش از ۷۰۰ برنامه با مضمون عاشوا تدارک دیده و تقارن عاشورا و دفاع مقدس در این برنامه‌ها دیده شده است.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه کشوری مردان آفتاب در طول هفته‌ی دفاع مقدس هر شب بعد از نماز مغرب در تیپ ۷۱ روح الله اجرا می‌شود اضافه کرد: این رزمایش فرهنگی، معنوی، و رزمی درباره رویداد‌هایی است که قبل از اسلام زمان حضرت ابراهیم (ع) و حضرت عیسی (ع) ودر صدر اسلام اتفاق افتاده و ادامه‌ی آن بر می‌گردد به دفاع مقدس و بازنمایی عملیات رمضان که عزیزان شهر اراک نقش بسزایی در این عملیات داشتند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله ادامه داد: رژه نیرو‌های مسلح و همایش‌های متعدد دیگرهم که با حضور سخنرانان مطرح کشوری در روز‌های گذشته برگزار شد از جمله برنامه‌های دفاع مقدس سپاه روح الله است.

انتهای پیام / ج


برنامه‌های دفاع مقدس در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.